Pregled bibliografske jedinice broj: 1202139
Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)
Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja), 2022., diplomski rad, diplomski, Odjel za komunikologiju, Zagreb
CROSBI ID: 1202139 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativne strategije promidžbe na društvenim mrežama: primjer iz visokotehnološkog društva (Južna Koreja)
(Innovative Strategies of Promotion on Social Media: An Example from a High-Tech Society (South Korea))
Autori
Polak, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za komunikologiju
Mjesto
Zagreb
Datum
16.02
Godina
2022
Stranica
61
Mentor
Togonal, Marijana ; Kolić Stanić, Matilda
Ključne riječi
marketing 5.0 ; inovativnost ; promotivne strategije ; umjetna inteligencija ; IP umjetnika
(marketing 5.0 ; innovativeness ; promotional strategies ; artificial intelligence ; Artist IP)
Sažetak
Ovaj rad istražuje inovativne strategije promocije na društvenim mrežama na primjeru jednog visokotehnološkog društva kao što je Južna Koreja. Konkretnije rad analizira inovativnost promotivnih strategija na društvenim mrežama južnokorejske industrije popularne glazbe, točnije na društvenim mrežama glazbene skupine BTS. Istraživanje uključuje analizu rada kompanije Hybe koja stoji iza promotivnih kampanja BTS-a na društvenim mrežama. Naime, Južna je Koreja inovativni i visokotehnološki lider na globalnoj razini, a Hybe je peta najinovativnija kompanija 2020. godine, također na globalnoj razini. BTS su trenutno globalno najpopularnija glazbena grupa K- popa i predstavnici Korejskog vala, fenomen čiji se utjecaj ispituje zadnjih 20 godina. Istraživanje je obuhvatilo promotivne kampanje za singleove i evente BTS-a tijekom 2021. na društvenim platformama Twitter i Weverse te rad korporacije Hybe kroz analizu press konferencija i intervjua. Istraživačka je metoda mješovita radi cjelovitog prikaza inovativnih strategija promocije u glazbenoj industriji. Korištena je kvalitativna i kvantitativna analiza sadržaja objava na društvenim mrežama BTS-a te analiza slučaja za rad Hybe korporacije. Dobiveni rezultati ukazuju na inovativnost i korištenje novih tehnologija poput umjetne inteligencije i proširivanje korištenja intelektualnog vlasništva umjetnika u svrhe izrade kreativnog sadržaja koji nadilazi granice jezika, zemalja te online i offline.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb