Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1201875

Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka


Cimperman, Lenka; Rebrović Čančarević, Maja
Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka // "Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije" Zbornik sažetaka Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske / Zupanc, A. (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2022. str. 59-60 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 1201875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka
(Inclusion project "Teddybear RIno" - Center for Education Rijeka)

Autori
Cimperman, Lenka ; Rebrović Čančarević, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
"Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije" Zbornik sažetaka Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske / Zupanc, A. - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2022, 59-60

ISBN
978-953-58871-4-0

Skup
Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 14.10.2021. - 17.10.2021

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
učenici bez i s teškoćama u razvoju, projekt, suradnja
(students without and with developmental disabilities, project, collaboration)

Sažetak
S ciljem promocije Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka osmišljen je i proveden projekt „Medvjedić Rino“. Partneri na projektu bile su osnovne škole Brajda i Turnić. Aktivno je u projektu sudjelovalo preko stotinjak učenica i učenika nižeg osnovnoškolskog uzrasta te dvadesetak učenica i učenika Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka. Projekt je zamišljen kao međusobno upoznavanje navedenih škola putem posjeta te zajedničkih druženja učenica i učenika. Zbog složene epidemiološke situacije projekt nije bilo moguće realizirati na navedeni način te je prilagođen modelu odvijanja nastave u školskoj godinu 2020./2021. Osnovni ciljevi projekta bili su: prezentacija odgojno-obrazovnog i rehabilitacijskog rada Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka, poticanje na inkluzivno razmišljanje i djelovanje osnovnoškolske populacije koja je bila uključena u projekt, poticanje na aktivnu suradnju s drugim školama, senzibilizacija učenika bez teškoća u razvoju, poticanje učenika na prihvaćanje različitosti te osnaživanje učenika s teškoćama u razvoju. Provedba projekta podijeljena je u tri faze. U prvoj fazi uspostavljeni su kontakti s onim redovnim osnovnim školama na riječkom području koje su iskazale interes za uključivanje u projekt. U ovoj fazi također je izrađena i video prezentacija Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka koja je prilagođena kronološkoj dobi populacije koja je uključena u projekt. U drugoj fazi projekta video prezentacija je proslijeđena u redovne osnovne škole koje su uključene u projekt. Nakon prikaza video prezentacije, učitelji su u vlastitim matičnim razredima proveli različite aktivnosti koje su imale za cilj poticati učenike na promišljanja o teškoćama, inkluzivnom djelovanju te razvoju empatije prema osjetljivim skupinama u društvu. Treća faza obuhvaćala je prikupljanje povratnih informacija o provedbenim aktivnostima te prikupljanje likovnih radova na temelju kojih je organizirana izložba povodom dana Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.savez-defektologa.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Cimperman, Lenka; Rebrović Čančarević, Maja
Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka // "Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije" Zbornik sažetaka Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske / Zupanc, A. (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2022. str. 59-60 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Cimperman, L. & Rebrović Čančarević, M. (2022) Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka. U: Zupanc, A. (ur.)"Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije" Zbornik sažetaka Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske.
@article{article, author = {Cimperman, Lenka and Rebrovi\'{c} \v{C}an\v{c}arevi\'{c}, Maja}, editor = {Zupanc, A.}, year = {2022}, pages = {59-60}, keywords = {u\v{c}enici bez i s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, projekt, suradnja}, isbn = {978-953-58871-4-0}, title = {Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedi\'{c} Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka}, keyword = {u\v{c}enici bez i s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, projekt, suradnja}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Cimperman, Lenka and Rebrovi\'{c} \v{C}an\v{c}arevi\'{c}, Maja}, editor = {Zupanc, A.}, year = {2022}, pages = {59-60}, keywords = {students without and with developmental disabilities, project, collaboration}, isbn = {978-953-58871-4-0}, title = {Inclusion project "Teddybear RIno" - Center for Education Rijeka}, keyword = {students without and with developmental disabilities, project, collaboration}, publisher = {Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font