Pregled bibliografske jedinice broj: 1201875
Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka
Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka // "Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije" Zbornik sažetaka Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske / Zupanc, A. (ur.).
Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2022. str. 59-60 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1201875 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzivnost na daljinu – projekt „Medvjedić
Rino“ Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka
(Inclusion project "Teddybear RIno" - Center for
Education Rijeka)
Autori
Cimperman, Lenka ; Rebrović Čančarević, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
"Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije" Zbornik sažetaka Saveza edukacijskih rehabilitatora Hrvatske
/ Zupanc, A. - Varaždin : Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2022, 59-60
ISBN
978-953-58871-4-0
Skup
Konfgres ''Jačanje potencijala edukacijske rehabilitacije''
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 14.10.2021. - 17.10.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici bez i s teškoćama u razvoju, projekt, suradnja
(students without and with developmental disabilities, project, collaboration)
Sažetak
S ciljem promocije Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka osmišljen je i proveden projekt „Medvjedić Rino“. Partneri na projektu bile su osnovne škole Brajda i Turnić. Aktivno je u projektu sudjelovalo preko stotinjak učenica i učenika nižeg osnovnoškolskog uzrasta te dvadesetak učenica i učenika Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka. Projekt je zamišljen kao međusobno upoznavanje navedenih škola putem posjeta te zajedničkih druženja učenica i učenika. Zbog složene epidemiološke situacije projekt nije bilo moguće realizirati na navedeni način te je prilagođen modelu odvijanja nastave u školskoj godinu 2020./2021. Osnovni ciljevi projekta bili su: prezentacija odgojno-obrazovnog i rehabilitacijskog rada Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka, poticanje na inkluzivno razmišljanje i djelovanje osnovnoškolske populacije koja je bila uključena u projekt, poticanje na aktivnu suradnju s drugim školama, senzibilizacija učenika bez teškoća u razvoju, poticanje učenika na prihvaćanje različitosti te osnaživanje učenika s teškoćama u razvoju. Provedba projekta podijeljena je u tri faze. U prvoj fazi uspostavljeni su kontakti s onim redovnim osnovnim školama na riječkom području koje su iskazale interes za uključivanje u projekt. U ovoj fazi također je izrađena i video prezentacija Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka koja je prilagođena kronološkoj dobi populacije koja je uključena u projekt. U drugoj fazi projekta video prezentacija je proslijeđena u redovne osnovne škole koje su uključene u projekt. Nakon prikaza video prezentacije, učitelji su u vlastitim matičnim razredima proveli različite aktivnosti koje su imale za cilj poticati učenike na promišljanja o teškoćama, inkluzivnom djelovanju te razvoju empatije prema osjetljivim skupinama u društvu. Treća faza obuhvaćala je prikupljanje povratnih informacija o provedbenim aktivnostima te prikupljanje likovnih radova na temelju kojih je organizirana izložba povodom dana Centra za odgoj i obrazovanje Rijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti