Pregled bibliografske jedinice broj: 1201600
Stavovi studenata Sveučilišta u Osijeku prema online učenju tijekom potpunog zatvaranja uslijed pandemije COVID-19
Stavovi studenata Sveučilišta u Osijeku prema online učenju tijekom potpunog zatvaranja uslijed pandemije COVID-19 // Metodički ogledi, 29 (2022), 1; 263-283 doi:10.21464/mo.29.1.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1201600 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata Sveučilišta u Osijeku prema
online učenju tijekom potpunog zatvaranja uslijed
pandemije COVID-19
(Attitudes of University of Osijek’s students
towards online learning during lockdown due to
COVID-19 pandemic)
Autori
Jurlina, Juraj ; Papo, Demian ; Potlimbrzović, Hrvoje
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 29
(2022), 1;
263-283
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
online učenje ; stavovi studenata ; model prihvaćanja tehnologije ; percipirana lakoća korištenja ; percipirana korisnost ; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; SARS-CoV-2 (koronavirus) ; COVID-19 ; potpuno zatvaranje (lockdown)
(online learning ; students’ attitudes ; technology acceptance model ; perceived ease of use ; perceived usefulness ; Josip Juraj Strossmayer University of Osijek ; SARS-CoV-2 (coronavirus) ; COVID-19 ; lockdown)
Sažetak
Zbog pandemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2, u proljeće 2020. godine u Republici Hrvatskoj nastupilo je potpuno zatvaranje koje je uključivalo i mjeru obaveze prelaska nastavnog procesa na svim razinama obrazovanja iz učioničke nastave u nastavu na daljinu. Obilježja koja je učenje u visokom obrazovanju poprimilo tijekom potpunog zatvaranja odgovaraju obilježjima karakterističnima za online učenje. S ciljem utvrđivanja stavova studenata Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku prema online učenju i čimbenika tih stavova, proveli smo kvantitativno istraživanje. Podatke smo pritom prikupljali metodom ankete na prigodnom uzorku (N = 327) putem interneta. Rezultati su pokazali da studenti imaju blago negativan stav prema online učenju, s tim da su pozitivnijeg stava bili studenti koji su se prije epidemije učestalije koristili alatima za online učenje. Primjenom modela prihvaćanja tehnologije potvrdili smo indirektnu povezanost percipirane lakoće korištenja alatima za online učenje i stava prema online učenju s jakim efektom medijacije percipirane korisnosti online učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Filozofija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus