Pregled bibliografske jedinice broj: 1201598
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"?
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"? // MoodleMoot Hrvatska 2022.
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
CROSBI ID: 1201598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"?
(Moodle and Open Educational Resources - do they go "hand in hand"?)
Autori
Bosnić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni
Skup
MoodleMoot Hrvatska 2022.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Moodle, otvoreni obrazovni sadržaji, otvoreno obrazovanje
(Moodle, Open Educational Resources, open education)
Sažetak
Otvoreni obrazovni sadržaji (Open Educational Resources - OER) već su dulje vrijeme tema mnogih projekata, istraživanja i razgovora. U načelu, svugdje su dobrodošli, svi ih rado koriste, makar ih mnogi često miješaju s “besplatnim” obrazovnim sadržajima, a tek rijetki korisnici sudjeluju u njihovoj izradi, ili ponovnoj uporabi, što je i glavna odlika takvih sadržaja. Ovaj rad promatra sustav za upravljanje učenjem Moodle kao moguću platformu za uporabu takvih sadržaja. U načelu, Moodle bi trebao biti dobar odabir za ovakvu paradigmu rada s obrazovnim materijalima, no stvarnost (još) nije sasvim ružičasta, i nije jednostavno koristiti sva svojstva otvorenih obrazovnih resursa. U radu će, nakon kratkog praktičnog objašnjenja svojstava otvorenih obrazovnih sadržaja i otvorenih dozvola (licencija), biti otvorena pitanja otvaranja tečajeva javnosti, odabira tipova sadržaja u odnosu na mogućnosti ponovne uporabe, definiranje dozvola za pojedini sadržaj ili cijeli tečaj, te mogućnosti dijeljenja sadržaja uporabom alata za uvoz/izvoz i, zasad još nedovoljno razvijene, mreže MoodleNet.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Ivana Bosnić
(autor)