Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1201598

Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"?


Bosnić, Ivana
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"? // MoodleMoot Hrvatska 2022.
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 1201598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"?
(Moodle and Open Educational Resources - do they go "hand in hand"?)

Autori
Bosnić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
MoodleMoot Hrvatska 2022.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Moodle, otvoreni obrazovni sadržaji, otvoreno obrazovanje
(Moodle, Open Educational Resources, open education)

Sažetak
Otvoreni obrazovni sadržaji (Open Educational Resources - OER) već su dulje vrijeme tema mnogih projekata, istraživanja i razgovora. U načelu, svugdje su dobrodošli, svi ih rado koriste, makar ih mnogi često miješaju s “besplatnim” obrazovnim sadržajima, a tek rijetki korisnici sudjeluju u njihovoj izradi, ili ponovnoj uporabi, što je i glavna odlika takvih sadržaja. Ovaj rad promatra sustav za upravljanje učenjem Moodle kao moguću platformu za uporabu takvih sadržaja. U načelu, Moodle bi trebao biti dobar odabir za ovakvu paradigmu rada s obrazovnim materijalima, no stvarnost (još) nije sasvim ružičasta, i nije jednostavno koristiti sva svojstva otvorenih obrazovnih resursa. U radu će, nakon kratkog praktičnog objašnjenja svojstava otvorenih obrazovnih sadržaja i otvorenih dozvola (licencija), biti otvorena pitanja otvaranja tečajeva javnosti, odabira tipova sadržaja u odnosu na mogućnosti ponovne uporabe, definiranje dozvola za pojedini sadržaj ili cijeli tečaj, te mogućnosti dijeljenja sadržaja uporabom alata za uvoz/izvoz i, zasad još nedovoljno razvijene, mreže MoodleNet.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Bosnić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.srce.unizg.hr www.slideshare.net

Citiraj ovu publikaciju:

Bosnić, Ivana
Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"? // MoodleMoot Hrvatska 2022.
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, domaća recenzija, pp prezentacija, stručni)
Bosnić, I. (2022) Moodle i otvoreni obrazovni sadržaji - idu li "ruku pod ruku"?. U: MoodleMoot Hrvatska 2022..
@article{article, author = {Bosni\'{c}, Ivana}, year = {2022}, keywords = {Moodle, otvoreni obrazovni sadr\v{z}aji, otvoreno obrazovanje}, title = {Moodle i otvoreni obrazovni sadr\v{z}aji - idu li "ruku pod ruku"?}, keyword = {Moodle, otvoreni obrazovni sadr\v{z}aji, otvoreno obrazovanje}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bosni\'{c}, Ivana}, year = {2022}, keywords = {Moodle, Open Educational Resources, open education}, title = {Moodle and Open Educational Resources - do they go "hand in hand"?}, keyword = {Moodle, Open Educational Resources, open education}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font