Pregled bibliografske jedinice broj: 1201489
Upravljanje kvalitetom u lukama kruzing turizma
Upravljanje kvalitetom u lukama kruzing turizma, 2017., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1201489 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje kvalitetom u lukama kruzing turizma
(QUALITY MANAGEMENT IN PORTS OF CRUISING TOURISM)
Autori
Čendak, Leo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
13.11
Godina
2017
Stranica
81
Mentor
Kolanović, Ines
Ključne riječi
kruzing luka, kruzing putovanje, kvaliteta, zadovoljstvo turista
(cuising harbor, cruising trip, quality, tourist satisfaction)
Sažetak
Upravljanje kvalitetom u turizmu pred turističke djelatnike postavlja sve veće izazove. Razlog tome je što je turizam jedna od djelatnosti koja dobiva sve veći prostor u životu suvremenog čovjeka. Riječ je o djelatnosti koja bilježi neprestani rast, a rast turističke djelatnosti povećava i broj turističkih destinacija te uslijed velike konkurencije destinacije nastoje pružiti turistima što bolje proizvode i usluge. Kruzing turizam jedan je od najbrže rastućih segmenata unutar selektivnog turizma. Kružna putovanja sve su zanimljivija turistima, a takva putovanja uključuju i pristajanje u lukama. Kruzing luke iznimno su suočene s pitanjem kvalitete proizvoda i usluga na svojem području, a kruzing posjetitelji mogu u velikoj mjeri ostaviti loše posljedice na prirodne resurse te na društvenu zajednicu. Također, izazovi se uočavaju i na razini samih turista. Stoga je važno da upravljanje kvalitetom u kruzing lukama bude utemeljeno na stvarnim procjenama utjecaja i konkretnim strategijama. Također je važno da ono bude i rezultat potreba turista, a s ciljem pružanja turistima proizvode i usluge u skladu s njihovim potrebama i povećanju njihova zadovoljstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport