Pregled bibliografske jedinice broj: 1201372
Stvarni i percipirani identitet u popularnim dječjim pjesmama
Stvarni i percipirani identitet u popularnim dječjim pjesmama // Nyári Akadémia Baja 2022, Summer Academy / Sommerakademie / Ljetna Akademija : PROGRAM- ÉS ABSZTRAKTFÜZET 2022. június 20-21.
Baja: Eötvös József College Press, 2022. str. 35-35 (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1201372 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvarni i percipirani identitet u popularnim dječjim
pjesmama
(Real and perceived identity in popular children’s
songs)
Autori
Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Nyári Akadémia Baja 2022, Summer Academy / Sommerakademie / Ljetna Akademija : PROGRAM- ÉS ABSZTRAKTFÜZET 2022. június 20-21.
/ - Baja : Eötvös József College Press, 2022, 35-35
Skup
Nyári Akadémia 2022
Mjesto i datum
Baja, Mađarska, 21.06.2022. - 22.06.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
dječje pjesme ; prevođenje dječjih pjesama ; globalizacija ; porijeklo ; identitet
(children's songs ; translating children's songs ; globalization ; origin ; identity)
Sažetak
Dječje pjesme postoje u svim kulturama svijeta, a globalizacija ih je učinila dostupnim svima. U ovom će se predavanju osvijestiti stvarno i percipirano porijeklo i identitet nekih često izvođenih dječjih pjesma. Raspravit će se i prednosti i nedostatci pri prevođenju pjesama na hrvatski jezik i izvođenju na izvornom jeziku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)