Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1201343

Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija


Ređep Tamara; Pavičić Zajec, Tea; Leček, Tomislav
Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija // MIPRO 2022 - 45th jubilee international convention / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022. str. 852-857 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1201343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija
(Technology Trends in Education - Augmented reality, Virtual reality and Artificial intelligence)

Autori
Ređep Tamara ; Pavičić Zajec, Tea ; Leček, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2022 - 45th jubilee international convention / Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022, 852-857

Skup
45th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2022)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2022. - 27.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
tehnološki trendovi ; proširena stvarnost ; virtualna stvarnost ; umjetna inteligencija ; osnovna škola ; učenje ; podučavanje
(technology trends ; augmented reality ; virtual reality ; artificial intelligence ; elementary school ; learning ; teaching)

Sažetak
Nastavnici sve više primjenjuju nove obrazovne tehnološke trendove, kako bi podučavanje i učenje bilo učinkovito i zanimljivo. Primjena digitalnih tehnologija poput proširene i virtualne stvarnosti učenike potiče na razmišljanje izvan učionice te pridonosi iskustvenom učenju i pomaže u objašnjavanju složenih koncepata, dok umjetna inteligencija omogućuje personalizirano učenje, pomaže u dizajniranju fleksibilnijih sustava podučavanja i učenja, a također može automatizirati aktivnosti poput ocjenjivanja i administracije. Cilj istraživanja opisanog u ovom radu bio je ispitati spoznaje i mišljenja učenika viših razreda osnovne škole o primjeni tehnologija virtualne stvaranosti, proširene stvarnosti i umjetne inteligencije u sklopu nastavnog procesa. Dobiveni rezultati ukazuju da je većina ispitanika upoznata s pojmovima virtualne i proširene stvarnosti kao i umjetne inteligencije te da su većinom pozitivnih mišljenja o njihovoj primjeni i mogućnostima u sklopu procesa učenja. Smatraju da učenje uz pomoć tehnologije tijekom nastavnog procesa doprinosi najviše zanimljivosti sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tamara Ređep (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ređep Tamara; Pavičić Zajec, Tea; Leček, Tomislav
Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija // MIPRO 2022 - 45th jubilee international convention / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022. str. 852-857 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Ređep Tamara, Pavičić Zajec, T. & Leček, T. (2022) Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija. U: Skala, K. (ur.)MIPRO 2022 - 45th jubilee international convention.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Zajec, Tea and Le\v{c}ek, Tomislav}, editor = {Skala, K.}, year = {2022}, pages = {852-857}, keywords = {tehnolo\v{s}ki trendovi, pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, umjetna inteligencija, osnovna \v{s}kola, u\v{c}enje, podu\v{c}avanje}, title = {Tehnolo\v{s}ki trendovi u obrazovanju –pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija}, keyword = {tehnolo\v{s}ki trendovi, pro\v{s}irena stvarnost, virtualna stvarnost, umjetna inteligencija, osnovna \v{s}kola, u\v{c}enje, podu\v{c}avanje}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Zajec, Tea and Le\v{c}ek, Tomislav}, editor = {Skala, K.}, year = {2022}, pages = {852-857}, keywords = {technology trends, augmented reality, virtual reality, artificial intelligence, elementary school, learning, teaching}, title = {Technology Trends in Education - Augmented reality, Virtual reality and Artificial intelligence}, keyword = {technology trends, augmented reality, virtual reality, artificial intelligence, elementary school, learning, teaching}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font