Pregled bibliografske jedinice broj: 1201343
Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija
Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost, virtualna stvarnost i umjetna inteligencija // MIPRO 2022 - 45th jubilee international convention / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022. str. 852-857 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1201343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tehnološki trendovi u obrazovanju –proširena stvarnost,
virtualna stvarnost i umjetna inteligencija
(Technology Trends in Education - Augmented reality,
Virtual reality and Artificial intelligence)
Autori
Ređep Tamara ; Pavičić Zajec, Tea ; Leček, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
MIPRO 2022 - 45th jubilee international convention
/ Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2022, 852-857
Skup
45th International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2022)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 23.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
tehnološki trendovi ; proširena stvarnost ; virtualna stvarnost ; umjetna inteligencija ; osnovna škola ; učenje ; podučavanje
(technology trends ; augmented reality ; virtual reality ; artificial intelligence ; elementary school ; learning ; teaching)
Sažetak
Nastavnici sve više primjenjuju nove obrazovne tehnološke trendove, kako bi podučavanje i učenje bilo učinkovito i zanimljivo. Primjena digitalnih tehnologija poput proširene i virtualne stvarnosti učenike potiče na razmišljanje izvan učionice te pridonosi iskustvenom učenju i pomaže u objašnjavanju složenih koncepata, dok umjetna inteligencija omogućuje personalizirano učenje, pomaže u dizajniranju fleksibilnijih sustava podučavanja i učenja, a također može automatizirati aktivnosti poput ocjenjivanja i administracije. Cilj istraživanja opisanog u ovom radu bio je ispitati spoznaje i mišljenja učenika viših razreda osnovne škole o primjeni tehnologija virtualne stvaranosti, proširene stvarnosti i umjetne inteligencije u sklopu nastavnog procesa. Dobiveni rezultati ukazuju da je većina ispitanika upoznata s pojmovima virtualne i proširene stvarnosti kao i umjetne inteligencije te da su većinom pozitivnih mišljenja o njihovoj primjeni i mogućnostima u sklopu procesa učenja. Smatraju da učenje uz pomoć tehnologije tijekom nastavnog procesa doprinosi najviše zanimljivosti sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti