Pregled bibliografske jedinice broj: 1201340
Digitalne izložbe u svjetlu personalizacije visokoškolskog obrazovanja
Digitalne izložbe u svjetlu personalizacije visokoškolskog obrazovanja // V. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Škole/vrtići in muzeji/galerije. Sodobni izzvi teorije in prakse muzejske pedagogike. 22. in 23. april 2022. Pokrajinski muzej Koper ter Primorski muzej Sergej Mašera Piran. / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2022. str. 189-194 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1201340 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalne izložbe u svjetlu personalizacije
visokoškolskog obrazovanja
(Digital exhibitions in the light of personalization
in higher education)
Autori
Kisovar Ivanda, Tamara ; Đira, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
V. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Škole/vrtići in muzeji/galerije. Sodobni izzvi teorije in prakse muzejske pedagogike. 22. in 23. april 2022. Pokrajinski muzej Koper ter Primorski muzej Sergej Mašera Piran.
/ Krapše, Štefan - Nova Gorica : Educa, 2022, 189-194
ISBN
978-961-6753-55-5
Skup
5. strokovno/znanstvena mednarodna konferenca Škole/vrtići in muzeji/galerije: Sodobni izzvi teorije in prakse muzejske pedagogike
Mjesto i datum
Kopar, Slovenija; Piran, Slovenija, 22.04.2022. - 23.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalne zbirke studentskih radova, digitalne izložbe, personalizacija visokoškolskog obrazovanja
(digital collections of student art works, digital exhibitions, personalization of higher education)
Sažetak
Ideja fleksibilizacije pedagoškog pristupa u visokoškolskom obrazovanju vodi nas do pitanja njegove personalizacije. Posebni uvjeti visokoškolske nastave tijekom Covid pandemije naglasili su značaj uporabe računalne tehnologije u nastavnom procesu. Rad tematizira oblike didaktičke implementacije računalne tehnologije u visokoškolsko obrazovanje u području likovne i vizualne kulture na Odjelu za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru tijekom pandemijskog razdoblja. Stvaranje digitalnih zbirki studentskih radova afirmiralo je personalizirani pristup kolegijima povezanih s likovnom kulturom s jedne strane te stvaranje i izlaganje zbirki, kao uvod u razumijevanje virtualne prezentacije muzejskih artefakata, s druge strane. Digitalne su izložbe uvele studente učiteljskog studija u proces izlaganja digitaliziranih prikaza vlastitih likovnih uradaka, stavljajući personalizaciju u funkciju nastavne suradnje tijekom kreiranja zajedničke prezentacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Likovne umjetnosti