Pregled bibliografske jedinice broj: 1201243
Online tržnica Krapina
Online tržnica Krapina // Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti 2022 / Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad (ur.).
Krapina: Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2022. str. 9-13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1201243 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Online tržnica Krapina
(Online marketplace Krapina)
Autori
Šalković, Stjepan ; Tumpa, Toni Karlo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. simpozija Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti 2022
/ Hercigonja-Szekeres, Mira ; Sikirica, Nenad - Krapina : Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina ; Medicinska naklada, 2022, 9-13
ISBN
978-953-57602-5-2
Skup
5. simpozij Veleučilišta Hrvatsko zagorje Krapina Susreti
Mjesto i datum
Krapina, Hrvatska, 22.04.2022. - 23.04.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
online tržnica, wordpress, OPG, Krapina
(online marketplace, wordpress, family farm, Krapina)
Sažetak
U doba COVID-19 pandemije trgovine, restorani i ugostiteljski objekti morali su promijeniti svoje radno vrijeme, a u određenim razdobljima u potpunosti ostati zatvoreni. Slično je bilo i sa tržnicama na kojima proizvođači prodaju domaće proizvode kupcima. Lanac opskrbe hranom je bio poremećen. Nakon zatvaranja objekata počele su se sve više koristiti online trgovine jer pomoću njih kupac ne dolazi u kontakt s puno osoba već samo s dostavljačem proizvoda, a određena firma tako i dalje ostvaruje svoj profit. Projekt online tržnica Krapina OPG-ima omogućuje dodavanje proizvoda, te mogućnost nesmetane prodaje u kriznim vremenima. Poljoprivredni proizvođači zasad nisu iskoristili potencijal online trgovine, no kroz promidžbu i edukaciju broj će se povećati
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Informacijske i komunikacijske znanosti