Pregled bibliografske jedinice broj: 120108
Bioetičko obrazovanje u srednjim školama
Bioetičko obrazovanje u srednjim školama // Etika i nastava etike / Polić, Milan (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2002. str. 55-69 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 120108 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bioetičko obrazovanje u srednjim školama
(Bioethical education in secondary schools)
Autori
Gosić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Etika i nastava etike
/ Polić, Milan - Zagreb : Hrvatsko filozofsko društvo, 2002, 55-69
Skup
Etika i nastava etike
Mjesto i datum
Rabac, Hrvatska, 21.09.2002. - 22.09.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bioetika; bioetička edukacija; sadržaji bioetičke edukacije; metode; ciljevi
(bioethics; bioethical education; contens of bioethical education; methodes; goals)
Sažetak
Snalaženje čovjeka za suočavanje s brojnim suvremenim etičkim pitanjima i problemima te njegovo osposobljavanje za rješavanje složenih moralnih problema koje stvara upotreba suvremenih znanstvenih i tehnoloških postignuća zahtijevalo je uvođenje nastavnog predmeta u kojem učenici i studenti mogu dobiti pristupačne informacije i objašnjenja o tome kako je upotreba tih postignuća u vezi s ljudskim pravima, vrijednosnim sustavima, poštivanjem socijalno-kulturnog identita, etičkim standardima te s brojnim drugim pitanjima o znanstvenom napretku i njegovim rezultatima. Bioetika je kao nastavni predmet prvo uvedena na fakultete i visoke škole, a zbog aktualnosti sadržaja postala je nastavnim predmetom i u srednjoškolskom obrazovanju mnogih visokorazvijenih zemalja svijeta. Isticanjem razloga koji su doveli do uvođenja bioetike u nastavni proces, prikazom ciljeva i zadaća tog predmeta, određenjem pedagoških načela pomoću kojih se koncipira sadržaj bioetičke edukacije, te preporukama za poučavanje bioetike u srednjoškolskoj nastavi, člankom se želi aktualizirati potreba uvođenja tog predmeta u srednje škole u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita