Pregled bibliografske jedinice broj: 1201069
ANALIZA KVALITETE USLUGE U ŽELJEZNIČKOM GRADSKO-PRIGRADSKOM PUTNIČKOM PRIJEVOZU
ANALIZA KVALITETE USLUGE U ŽELJEZNIČKOM GRADSKO-PRIGRADSKOM PUTNIČKOM PRIJEVOZU, 2017., diplomski rad, diplomski, Zagreb
CROSBI ID: 1201069 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA KVALITETE USLUGE U ŽELJEZNIČKOM GRADSKO-PRIGRADSKOM PUTNIČKOM PRIJEVOZU
(ANALYSIS OF THE URBAN RAIL SERVICE QUALITY)
Autori
Kamenščak, Sebastijan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
67
Mentor
Petrović, Marjana
Ključne riječi
anketni upitnik ; željeznica ; gradsko-prigradski prijevoz ; kvaliteta ; usluga ; korisnik/putnik ;
(survey questionnaire ; rail ; urban transport ; quality ; service ; user/passenger)
Sažetak
Ovim radom će se utvrditi razina kvalitete usluge gradsko-prigradskog prijevoza putnika Grada Zagreba. Kvaliteta usluge u željezničkom putničkom prijevozu je izuzetno važna kako za putnike, tako i za prijevoznika. Briga o zadovoljstvu putnika kao korisnika usluge se više ne može zaobilaziti jer je podložna raznim shvaćanjima i kriterijima, te bi se trebala ispitati, a to je najlakše putem anketnih upitnika. U sklopu rada napravljeno je istraživanje uz pomoć anketnog upitnika koji se provodio putem Interneta i osobnim anketiranjem putnika u vlakovima. Dionica pruge koja je obuhvaćena istraživanjem je Dugo Selo – Harmica. Isto istraživanje je provedeno 2016. godine, te je napravljena usporedba oba istraživanja koja je prikazana grafikonima. Temeljem analiziranih podataka iz anketnih upitnika vidjet će se s kojim segmentima putovanja korisnici najčešće nisu zadovoljni, odnosno gdje ima prostora za unaprjeđenje usluge prijevoza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport