Pregled bibliografske jedinice broj: 1200982
ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA
ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA // Željeznice21, 17 (2018), 1; 23-32 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1200982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ANALIZA KVALITETE USLUGE ŽELJEZNIČKOGA GRADSKO-PRIGRADSKOG PUTNIČKOG PRIJEVOZA
(ANALYSIS OF SERVICE QUALITY IN URBAN-SUBURBAN RAIL PASSENGER TRANSPORT)
Autori
Kamenščak, Sebastijan ; Petrović, Marjana
Izvornik
Željeznice21 (1333-7971) 17
(2018), 1;
23-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
anketni upitnik, željeznica, gradsko-prigradski prijevoz, kvaliteta, usluga, korisnik/putnik
(survey questionnaire, rail, urban transport, quality, service, user/passenger)
Sažetak
Ovim radom utvrdit će se razina kvalitete usluge gradskoprigradskog prijevoza putnika Grada Zagreba. Kvaliteta usluge u željezničkome putničkom prijevozu izuzetno je važna i za putnike i za prijevoznika. Briga o zadovoljstvu putnika kao korisnika usluga više se ne može zaobilaziti jer je podložna raznim shvaćanjima i kriterijima te bi se trebala ispitati, a to je najlakše putem anketnih upitnika. U sklopu rada provedeno je istraživanje uz pomoć anketnog upitnika koja se mogao ispuniti putem mreže i osobnim anketiranjem putnika u vlakovima. Istraživanjem je bila obuhvaćena dionica Dugo Selo – Harmica. Na temelju analiziranih podataka iz anketnog upitnika može se vidjeti kojim segmentima putovanja korisnici najčešće nisu zadovoljni, odnosno gdje ima prostora za unaprjeđenje usluge prijevoza.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Transportation Research Information Services - TRIS