Pregled bibliografske jedinice broj: 1200774
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (2022), 1 - 2; 73-92 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1200774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom
edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s
umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama
(Concept of time and timeline using educational and didactic
material for students with moderate intellectual and multiple
difficulties)
Autori
Banek, Ljiljana ; Torjanac Matas, Ivana ; Milić, Ivana
Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1330-0059) 163
(2022), 1 - 2;
73-92
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
vremenski krug, kronološka dob od 14. do 21. godine, poseban program, vizualna potpora, ciklička izmjena vremena, orijentacija u vremenu
(chronological age from 14 to 21 years, cyclical change of time, orientation in time, special program, time cycle, visual support)
Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti način poimanja vremena i vremenskog slijeda kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama te dobivanje informacija na koji način uporaba edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, kao vizualna podrška, djeluje na taj proces. Tijekom deset mjeseci dvanaestero učenika kronološke dobi od 14. do 21. godine koji se školuju po posebnom programu poučavano je pojmovima vremena, uz korištenje edukativno- didaktičkog sredstva Vremenski krug. Dobiveni rezultati pokazali su da je vizualna potpora u obliku edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, približila i pojednostavnila poimanje cikličke izmjene vremena te rezultirala bržim i lakšim usvajanjem vremenskih pojmova i orijentacije u vremenu kod gotovo svih učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti