Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1200774

Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama


Banek, Ljiljana; Torjanac Matas, Ivana; Milić, Ivana
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (2022), 1 - 2; 73-92 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1200774 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama
(Concept of time and timeline using educational and didactic material for students with moderate intellectual and multiple difficulties)

Autori
Banek, Ljiljana ; Torjanac Matas, Ivana ; Milić, Ivana

Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1330-0059) 163 (2022), 1 - 2; 73-92

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
vremenski krug, kronološka dob od 14. do 21. godine, poseban program, vizualna potpora, ciklička izmjena vremena, orijentacija u vremenu
(chronological age from 14 to 21 years, cyclical change of time, orientation in time, special program, time cycle, visual support)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je istražiti način poimanja vremena i vremenskog slijeda kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama te dobivanje informacija na koji način uporaba edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, kao vizualna podrška, djeluje na taj proces. Tijekom deset mjeseci dvanaestero učenika kronološke dobi od 14. do 21. godine koji se školuju po posebnom programu poučavano je pojmovima vremena, uz korištenje edukativno- didaktičkog sredstva Vremenski krug. Dobiveni rezultati pokazali su da je vizualna potpora u obliku edukativno-didaktičkog sredstva Vremenski krug, približila i pojednostavnila poimanje cikličke izmjene vremena te rezultirala bržim i lakšim usvajanjem vremenskih pojmova i orijentacije u vremenu kod gotovo svih učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ljiljana Banek (autor)

Avatar Url Ivana Milić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Banek, Ljiljana; Torjanac Matas, Ivana; Milić, Ivana
Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (2022), 1 - 2; 73-92 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Banek, L., Torjanac Matas, I. & Milić, I. (2022) Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didaktičkog sredstva kod učenika s umjerenim intelektualnim i višestrukim teškoćama. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 163 (1 - 2), 73-92.
@article{article, author = {Banek, Ljiljana and Torjanac Matas, Ivana and Mili\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {73-92}, keywords = {vremenski krug, kronolo\v{s}ka dob od 14. do 21. godine, poseban program, vizualna potpora, cikli\v{c}ka izmjena vremena, orijentacija u vremenu}, journal = {Napredak : \v{C}asopis za interdisciplinarna istra\v{z}ivanja u odgoju i obrazovanju}, volume = {163}, number = {1 - 2}, issn = {1330-0059}, title = {Poimanje vremena i vremenskog slijeda uporabom edukativno-didakti\v{c}kog sredstva kod u\v{c}enika s umjerenim intelektualnim i vi\v{s}estrukim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {vremenski krug, kronolo\v{s}ka dob od 14. do 21. godine, poseban program, vizualna potpora, cikli\v{c}ka izmjena vremena, orijentacija u vremenu} }
@article{article, author = {Banek, Ljiljana and Torjanac Matas, Ivana and Mili\'{c}, Ivana}, year = {2022}, pages = {73-92}, keywords = {chronological age from 14 to 21 years, cyclical change of time, orientation in time, special program, time cycle, visual support}, journal = {Napredak : \v{C}asopis za interdisciplinarna istra\v{z}ivanja u odgoju i obrazovanju}, volume = {163}, number = {1 - 2}, issn = {1330-0059}, title = {Concept of time and timeline using educational and didactic material for students with moderate intellectual and multiple difficulties}, keyword = {chronological age from 14 to 21 years, cyclical change of time, orientation in time, special program, time cycle, visual support} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font