Pregled bibliografske jedinice broj: 1200526
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori // STOO2 Book of Abstracts / Damir Velički, Mario Dumančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 66-67 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1200526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori
(Blended learning in practice: free resources)
Autori
Kozina Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
STOO2 Book of Abstracts
/ Damir Velički, Mario Dumančić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 66-67
ISBN
978-953-8115-98-1
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
alati za e-obrazovanje ; interaktivni plakati ; nesinkronizirano poučavanje ; sinkronizirano poučavanje
(e-learning tools ; interactive posters ; a synchronous teaching ; synchronized teaching)
Sažetak
Za vrijeme pandemije koronavirusa širom svijeta tražila su se alternativna rješenja kako prilagoditi modele i preporuke za rad u uvjetima povezanim s bolesti. Izazov je uskladiti osiguranje epidemioloških mjera i nužnog kontinuiranog poučavanja na svim razinama obrazovanja − od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Za takvu situaciju jedno je od boljih rješenja provedba mješovitog poučavanja (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning). Zamisao je i cilj mješovitog poučavanja sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s elementima e-učenja, uz upotrebe raznih oblika radionica i vježbi kako bi se postigli najbolji rezultati u poučavanju. Mješovito poučavanje prirodan je slijed razvoja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visokoprilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijske tehnologije. Primjenom različitih metoda poučavanja zainteresiranost i aktivnost polaznika vrlo je visoka, a samom se zainteresiranosti i aktivnosti polaznika lakše ostvaruju ishodi učenja. U radu su prikazani različiti oblici provedbe mješovitog poučavanja primjenom klasičnih nastavnih metoda i dostupnih slobodnih alata na javno dostupnoj globalnoj podatkovnoj mreži − internetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu
Profili:
Andrija Kozina
(autor)