Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1200526

Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori


Kozina Andrija
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori // STOO2 Book of Abstracts / Damir Velički, Mario Dumančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 66-67 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1200526 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori
(Blended learning in practice: free resources)

Autori
Kozina Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
STOO2 Book of Abstracts / Damir Velički, Mario Dumančić - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 66-67

ISBN
978-953-8115-98-1

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
alati za e-obrazovanje ; interaktivni plakati ; nesinkronizirano poučavanje ; sinkronizirano poučavanje
(e-learning tools ; interactive posters ; a synchronous teaching ; synchronized teaching)

Sažetak
Za vrijeme pandemije koronavirusa širom svijeta tražila su se alternativna rješenja kako prilagoditi modele i preporuke za rad u uvjetima povezanim s bolesti. Izazov je uskladiti osiguranje epidemioloških mjera i nužnog kontinuiranog poučavanja na svim razinama obrazovanja − od osnovnoškolskog do visokoškolskog. Za takvu situaciju jedno je od boljih rješenja provedba mješovitog poučavanja (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning). Zamisao je i cilj mješovitog poučavanja sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s elementima e-učenja, uz upotrebe raznih oblika radionica i vježbi kako bi se postigli najbolji rezultati u poučavanju. Mješovito poučavanje prirodan je slijed razvoja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visokoprilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijske tehnologije. Primjenom različitih metoda poučavanja zainteresiranost i aktivnost polaznika vrlo je visoka, a samom se zainteresiranosti i aktivnosti polaznika lakše ostvaruju ishodi učenja. U radu su prikazani različiti oblici provedbe mješovitog poučavanja primjenom klasičnih nastavnih metoda i dostupnih slobodnih alata na javno dostupnoj globalnoj podatkovnoj mreži − internetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Vojno-obrambene i sigurnosno-obavještajne znanosti i umijeće



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Kozina (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kozina Andrija
Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori // STOO2 Book of Abstracts / Damir Velički, Mario Dumančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 66-67 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Kozina Andrija (2022) Mješovito poučavanje u praksi: slobodni izvori. U: Damir Velički, M. (ur.)STOO2 Book of Abstracts.
@article{article, editor = {Damir Veli\v{c}ki, M.}, year = {2022}, pages = {66-67}, keywords = {alati za e-obrazovanje, interaktivni plakati, nesinkronizirano pou\v{c}avanje, sinkronizirano pou\v{c}avanje}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Mje\v{s}ovito pou\v{c}avanje u praksi: slobodni izvori}, keyword = {alati za e-obrazovanje, interaktivni plakati, nesinkronizirano pou\v{c}avanje, sinkronizirano pou\v{c}avanje}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Damir Veli\v{c}ki, M.}, year = {2022}, pages = {66-67}, keywords = {e-learning tools, interactive posters, a synchronous teaching, synchronized teaching}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Blended learning in practice: free resources}, keyword = {e-learning tools, interactive posters, a synchronous teaching, synchronized teaching}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font