Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1200414

Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike


Soldo, Ružica; Maras, Nevenka; Nemet, Borna
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike // Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences / Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2021. str. 258-264


CROSBI ID: 1200414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike
(Student self-efficacy through project work in mathematics teaching)

Autori
Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka ; Nemet, Borna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences

Urednik/ci
Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta

Izdavač
Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici

Grad
Subotica

Godina
2021

Raspon stranica
258-264

ISBN
978-86-81960-07-3

Ključne riječi
nastava matematike, projektno učenje, samoefikasnost
(Mathematichs teaching, project-based teaching, self-efficiacy)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja je ispitati povezanost projektnog učenja s procjenom samoefikasnosti učenika u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 150 učenika iz dvije srednje strukovne škole u Gradu Zagrebu. Primijenio se eksperimentalni nacrt istraživanja te su formirane dvije skupine ispitanika, pri čemu je kontrolnu skupinu činilo 80 učenika koji nisu radili projektnu nastavu, dok je u eksperimentalnoj skupini 70 učenika koristilo metodu projektnog učenja u nastavi matematike. Rezultati istraživanja pokazuju statističku značajnu razliku među grupama ispitanika u procjeni samoefikasnosti, pri čemu učenici s kojim je provedena metoda projektnog učenja u nastavi matematike, samoefikasnost u rješavanju matematičkih zadataka procjenjuju višom, nego učenici s kojim nije provedena metoda projektnog učenja. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost provođenja projektnog učenja s učenicima srednjih škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Borna Nemet (autor)

Avatar Url Nevenka Maras (autor)

Avatar Url Ružica Soldo (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada magister.uns.ac.rs

Citiraj ovu publikaciju:

Soldo, Ružica; Maras, Nevenka; Nemet, Borna
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike // Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences / Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2021. str. 258-264
Soldo, R., Maras, N. & Nemet, B. (2021) Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike. U: Horak, R., Kovacs, C., Namesztovszki, Z. & Takacs, M. (ur.) Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences. Subotica, Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, str. 258-264.
@inbook{inbook, author = {Soldo, Ru\v{z}ica and Maras, Nevenka and Nemet, Borna}, year = {2021}, pages = {258-264}, keywords = {nastava matematike, projektno u\v{c}enje, samoefikasnost}, isbn = {978-86-81960-07-3}, title = {Samoefikasnost u\v{c}enika kroz projektni rad u nastavi matematike}, keyword = {nastava matematike, projektno u\v{c}enje, samoefikasnost}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica} }
@inbook{inbook, author = {Soldo, Ru\v{z}ica and Maras, Nevenka and Nemet, Borna}, year = {2021}, pages = {258-264}, keywords = {Mathematichs teaching, project-based teaching, self-efficiacy}, isbn = {978-86-81960-07-3}, title = {Student self-efficacy through project work in mathematics teaching}, keyword = {Mathematichs teaching, project-based teaching, self-efficiacy}, publisher = {Univerzitet u Novom Sadu, U\v{c}iteljski fakultet na ma\djarskom nastavnom jeziku u Subotici}, publisherplace = {Subotica} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font