Pregled bibliografske jedinice broj: 1200414
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi matematike // Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences / Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta (ur.).
Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2021. str. 258-264
CROSBI ID: 1200414 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoefikasnost učenika kroz projektni rad u nastavi
matematike
(Student self-efficacy through project work in
mathematics teaching)
Autori
Soldo, Ružica ; Maras, Nevenka ; Nemet, Borna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Sustainable Cultural Heritage: Book of Selected Papers of the Hungarian Language Teacher Training Faculty´s Scientific Conferences
Urednik/ci
Horak, Rita ; Kovacs, Cintia ; Namesztovszki, Zsolt ; Takacs, Marta
Izdavač
Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici
Grad
Subotica
Godina
2021
Raspon stranica
258-264
ISBN
978-86-81960-07-3
Ključne riječi
nastava matematike, projektno učenje, samoefikasnost
(Mathematichs teaching, project-based teaching, self-efficiacy)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja je ispitati povezanost projektnog učenja s procjenom samoefikasnosti učenika u nastavi matematike. U istraživanju je sudjelovalo 150 učenika iz dvije srednje strukovne škole u Gradu Zagrebu. Primijenio se eksperimentalni nacrt istraživanja te su formirane dvije skupine ispitanika, pri čemu je kontrolnu skupinu činilo 80 učenika koji nisu radili projektnu nastavu, dok je u eksperimentalnoj skupini 70 učenika koristilo metodu projektnog učenja u nastavi matematike. Rezultati istraživanja pokazuju statističku značajnu razliku među grupama ispitanika u procjeni samoefikasnosti, pri čemu učenici s kojim je provedena metoda projektnog učenja u nastavi matematike, samoefikasnost u rješavanju matematičkih zadataka procjenjuju višom, nego učenici s kojim nije provedena metoda projektnog učenja. Dobiveni rezultati ukazuju na važnost provođenja projektnog učenja s učenicima srednjih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb