Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1200170

Podrška od strane roditelja i učitelja za uključenost djece u STEM obrazovanje


Bešlić, Bruno; Alajbeg, Anna
Podrška od strane roditelja i učitelja za uključenost djece u STEM obrazovanje // Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 5 (2022), 9; 474-482 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 1200170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podrška od strane roditelja i učitelja za uključenost djece u STEM obrazovanje
(Support from parents and teachers for the inclusion of children in STEM education)

Autori
Bešlić, Bruno ; Alajbeg, Anna

Izvornik
Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje (2623-7237) 5 (2022), 9; 474-482

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
STEM ; STEM obrazovanje ; podrška roditelja ; podrška učitelja
(STEM ; STEM education ; parental support ; teacher support)

Sažetak
Cilj ovoga rada bio je ispitati i analizirati dobivaju li učenici sedmih i osmih razreda podršku od strane roditelja i/ili učitelja informatike i tehničke kulture za STEM područja. U istraživanju je sudjelovalo 100 učenika sedmih i osmih razreda iz osnovne škole Vjekoslava Paraća Solin. Korišteni su sljedeći mjerni instrumenti: Skala osnovnih informacija i Skala Roditeljska i/ili učiteljska podrška. Rezultatima istraživanjima utvrđeno je da se 32 % ispitanika slaže s tvrdnjom da ih učitelji informatike potiču na zanimanje za STEM-om, a 31 % ispitanika slaže se s tvrdnjom da ih učitelji tehničke kulture potiču na zanimanje za STEM-om. Utvrđeno je da najveću podršku za STEM učenici ne dobivaju od roditelja i učitelja, već su sami sebi najveća podrška (40 %). Učitelje informatike i tehničke kulture bi trebalo educirati i motivirati da prepoznaju važnost STEM područja i potaknu djecu u istome, ali i roditelje koji uz učitelje predstavljaju ključni faktor u odgoju i obrazovanju djeteta i mogu puno više doprinijeti kako u izvannastavnim tako i u izvanškolskim STEM aktivnostima svoga djeteta. To će pridonijeti i većem zadovoljstvu, ali i interesu učenika za STEM-om.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Anna Alajbeg (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bešlić, Bruno; Alajbeg, Anna
Podrška od strane roditelja i učitelja za uključenost djece u STEM obrazovanje // Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 5 (2022), 9; 474-482 (domaća recenzija, članak, stručni)
Bešlić, B. & Alajbeg, A. (2022) Podrška od strane roditelja i učitelja za uključenost djece u STEM obrazovanje. Varaždinski učitelj : digitalni stručni časopis za odgoj i obrazovanje, 5 (9), 474-482.
@article{article, author = {Be\v{s}li\'{c}, Bruno and Alajbeg, Anna}, year = {2022}, pages = {474-482}, keywords = {STEM, STEM obrazovanje, podr\v{s}ka roditelja, podr\v{s}ka u\v{c}itelja}, journal = {Vara\v{z}dinski u\v{c}itelj : digitalni stru\v{c}ni \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {5}, number = {9}, issn = {2623-7237}, title = {Podr\v{s}ka od strane roditelja i u\v{c}itelja za uklju\v{c}enost djece u STEM obrazovanje}, keyword = {STEM, STEM obrazovanje, podr\v{s}ka roditelja, podr\v{s}ka u\v{c}itelja} }
@article{article, author = {Be\v{s}li\'{c}, Bruno and Alajbeg, Anna}, year = {2022}, pages = {474-482}, keywords = {STEM, STEM education, parental support, teacher support}, journal = {Vara\v{z}dinski u\v{c}itelj : digitalni stru\v{c}ni \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {5}, number = {9}, issn = {2623-7237}, title = {Support from parents and teachers for the inclusion of children in STEM education}, keyword = {STEM, STEM education, parental support, teacher support} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font