Pregled bibliografske jedinice broj: 1199932
Stavovi djece o slobodnom vremenu provedenom na sportskom kampu
Stavovi djece o slobodnom vremenu provedenom na sportskom kampu // Didactic challenges IV: Futures Studies in Education / Huljev, Antonija ; Dubovicki, Snježana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 122-123 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1199932 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi djece o slobodnom vremenu provedenom na
sportskom kampu
(Attitudes of children about leisure time spent at
the sports summer camp)
Autori
Matijašević, Bruno ; Matijašević, Paula ; Karačić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Didactic challenges IV: Futures Studies in Education
/ Huljev, Antonija ; Dubovicki, Snježana - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 122-123
ISBN
978-953-8371-02-8
Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Stavovi, dijete, slobodno vrijeme, sportski kamp, sportsko ljeto.
(Attitudes, children, free time, summer camp, sports summer.)
Sažetak
Opterećena sve složenijim školskim obvezama, vremenom za aktivan odmor i slobodnim vremenom, razvijanje vlastite osobnosti djeca od 6 do 10 godina sve više pronalaze u vidu ljetnih sportskih kampova, kao korisnoga mjesta za provođenje slobodnoga vremena i razvoj cjelokupne osobnosti. Sve veći broj ljetnih sportskih kampova dio je strukturiranoga slobodnog vremena djece. Kako bi se stekao uvid u refleksiju na ljetnim sportskim kampovima provedeno je istraživanje kvalitativnom metodologijom, polustrukturiranim intervjuom. Istraživanje je provedeno u skladu sa svim načelima Etičkoga kodeksa istraživanja s djecom (2003). Sudionici su (N=12) bila djeca u dobi od 6 do 10 godina koja su odgovarala na otvorena pitanja izražavajući vlastite stavove, mišljenja i osjećaje. Pokazalo se da ovakav način provođenja slobodnoga vremena ima koristi za dijete u vidu razvoja socijalnih vještina, prepoznavanja novih talenata, razvoja vlastitoga identiteta i pripadnosti skupini kao zaštitnom čimbeniku. Također, vidljivi su zaštitni čimbenici koji su u kontekstu okolinskoga utjecaja na dijete preduvjet cjelokupnoga razvoja djeteta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)