Pregled bibliografske jedinice broj: 1199901
Utjecaj prednjeg profila vozila na određivanje brzine naleta vozila na pješaka
Utjecaj prednjeg profila vozila na određivanje brzine naleta vozila na pješaka, 2020., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 1199901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj prednjeg profila vozila na određivanje
brzine naleta vozila na pješaka
(Impact of Vehicle Front Profile in Determining
Vehicle Speed in Pedestrian Collision)
Autori
Velić, Želimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
24.09
Godina
2020
Stranica
62
Mentor
Šarić, Željko
Ključne riječi
nalet na pješaka ; brzina naleta ; prednji profil vozila ; PC Crash
(vehicle - pedestrian collision ; impact speed ; vehicle front profile ; PC Crash)
Sažetak
U ovom diplomskom radu proučava se određivanje brzine naleta vozila na pješaka, točnije utjecaj prednjeg profila vozila kao jednog od čimbenika pri određivanju naletne brzine. Brzina vozila pri naletu na pješaka je ključna stavka koju je potrebno odrediti prilikom utvrđivanja okolnosti nastanka prometne nesreće i, ukoliko je nadalje potrebno, rekonstrukcije. Pri tome se može koristiti više metoda, a jedna od njih je metoda na temelju odbačaja pješaka na čije rezultate izravno utječu značajke prednjeg profila vozila. Kroz rad će se opisati dinamika naleta vozila na pješaka, te metode koje se koriste pri određivanju brzine naleta. Nadalje, vozila će se podijeliti u grupe obzirom na značajke prednjeg profila te će se vršiti simulacije naleta vozila na pješaka u simulacijskom alatu PC Crash. Analizom dobivenih rezultata cilj je utvrditi koliko različiti prednji profili vozila utječu na odbačaj pješaka i samim time na utvrđivanje brzine naleta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport