Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1199886

Komparativna analiza alata za online učenje


Čurik, Ivana
Komparativna analiza alata za online učenje, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 1199886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza alata za online učenje
(Comparative analysis of online learning tools)

Autori
Čurik, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
15.02

Godina
2022

Stranica
43

Mentor
Papić, Anita

Ključne riječi
alati za online učenje ; Moodle ; Google učionica ; Microsoft Teams
(online learning tools ; Moodle ; Google classroom ; Microsoft Teams)

Sažetak
Posljednjih nekoliko desetljeća svjedoci smo konstantnog tehnološkog napretka, kao i sve dostupnije informacijsko-komunikacijske tehnologije u svakodnevnom životu pojedinca. Kada je početkom 2020. godine epidemija bolesti COVID- 19 uzrokovana virusom SARS-CoV-2 postala globalni javnozdravstveni problem, što je rezultiralo time da su školske učionice zamijenjene virtualnim učionicama, spoznala se važnost dostupnih alata za provođenje nastave na daljinu. U ovom radu provedena je komparativna analiza alata za online učenje kojima su se prilikom provođenja Odluke Vlade Republike Hrvatske iz ožujka 2020. godine, kojom se obustavlja izvođenje nastave na visokim učilištima, u srednjim i osnovnim školama te ustanovama predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavlja nastava na daljinu nastavnici koristili, te se i nadalje koriste pri odražavanju nastave na daljinu. S obzirom na broj dostupnih alata za provođenje nastave na daljinu, analizirani alati korišteni su u promatranim osnovnoškolskim i visokoškolskim ustanovama s područja Osječko-baranjske županije kojima je pristup omogućen uz elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr ili elektronički identitet u domeni skole.hr. Komparativnom analizom obuhvaćeni su sljedeći alati za online učenje: Moodle, Loomen, Google učionica i Microsoft Teams. Budući da su u Smjernicama koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske uputilo obrazovnim ustanovama, a vezano uz organizaciju nastave na daljinu uz pomoć informacijsko - komunikacijske tehnologije, isto iz ožujka 2020., kao mogući komunikacijski alati navedeni: Viber, WhatsApp i Messenger, u radu ih se analizira, kao i videokonferencijske alate: Big Blue Button, Meet i Zoom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Anita Papić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čurik, Ivana
Komparativna analiza alata za online učenje, 2022., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek
Čurik, I. (2022) 'Komparativna analiza alata za online učenje', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}urik, Ivana}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {alati za online u\v{c}enje, Moodle, Google u\v{c}ionica, Microsoft Teams}, title = {Komparativna analiza alata za online u\v{c}enje}, keyword = {alati za online u\v{c}enje, Moodle, Google u\v{c}ionica, Microsoft Teams}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}urik, Ivana}, year = {2022}, pages = {43}, keywords = {online learning tools, Moodle, Google classroom, Microsoft Teams}, title = {Comparative analysis of online learning tools}, keyword = {online learning tools, Moodle, Google classroom, Microsoft Teams}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font