Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1199660

E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja


Vanek, Katarina; Maras, Andrej; Matijašević, Bruno
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 161-179 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1199660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja
(E-assessment in online teaching during the COVID-19 pandemic from the perspective of teachers)

Autori
Vanek, Katarina ; Maras, Andrej ; Matijašević, Bruno

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163 (2022), 1-2; 161-179

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
COVID-19 ; e-vrednovanje ; nastava na daljinu
(COVID-19 ; distance learning ; e-assessment)

Sažetak
Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e- vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e- vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Katarina Vanek (autor)

Avatar Url Andrej Maras (autor)

Avatar Url Bruno Matijašević (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vanek, Katarina; Maras, Andrej; Matijašević, Bruno
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 161-179 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vanek, K., Maras, A. & Matijašević, B. (2022) E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja. Napredak (Zagreb), 163 (1-2), 161-179.
@article{article, author = {Vanek, Katarina and Maras, Andrej and Matija\v{s}evi\'{c}, Bruno}, year = {2022}, pages = {161-179}, keywords = {COVID-19, e-vrednovanje, nastava na daljinu}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive u\v{c}itelja}, keyword = {COVID-19, e-vrednovanje, nastava na daljinu} }
@article{article, author = {Vanek, Katarina and Maras, Andrej and Matija\v{s}evi\'{c}, Bruno}, year = {2022}, pages = {161-179}, keywords = {COVID-19, distance learning, e-assessment}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {E-assessment in online teaching during the COVID-19 pandemic from the perspective of teachers}, keyword = {COVID-19, distance learning, e-assessment} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • ERIC: Educational Resources Information
  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font