Pregled bibliografske jedinice broj: 1199660
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 161-179 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 1199660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-vrednovanje u nastavi na daljinu tijekom pandemije COVID-19 iz perspektive učitelja
(E-assessment in online teaching during the COVID-19 pandemic from the perspective of teachers)
Autori
Vanek, Katarina ; Maras, Andrej ; Matijašević, Bruno
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163
(2022), 1-2;
161-179
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
COVID-19 ; e-vrednovanje ; nastava na daljinu
(COVID-19 ; distance learning ; e-assessment)
Sažetak
Pandemija virusa COVID-19 u određenom je vremenu promijenila način funkcioniranja odgojno-obrazovnih sustava. Nastava je provođena na daljinu što je učiteljima donijelo brojne izazove, a jedan od njih bilo je e- vrednovanje. Ovaj rad daje uvid u učiteljsko viđenje problematike provedbe e- vrednovanja tijekom nastave na daljinu. Za potrebe prikupljanja podataka u ovom je istraživanju korišten polustrukturirani intervju. Sudjelovalo je 16 učitelja obaju spolova. Prema rezultatima, razvidno je da e-vrednovanje učiteljima predstavlja izazov. Posebno se istaknula problematika učeničke samostalnosti i razine usvojenosti nastavnih sadržaja što dovodi u pitanje svrhovitost i relevantnost e-vrednovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIC: Educational Resources Information
- Sociological Abstracts