Pregled bibliografske jedinice broj: 1199602
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 201-218 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1199602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom
(How and why to measure students’ school satisfaction)
Autori
Vidić, Tomislava
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163
(2022), 1-2;
201-218
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
zadovoljstvo školom ; subjektivna dobrobit ; učenici
(school satisfaction ; students ; subjective well-being)
Sažetak
Zadovoljstvo učenika školom definira se kao kognitivno-afektivna evaluacija zadovoljstva školskim iskustvom (Huebner, 1994). Zadovoljstvo učenika školom izuzetno je važno za kvalitetno odrastanje učenika i značajno doprinosi općem zadovoljstvu životom. Ovim se radom nastojalo predstaviti najvažnije spoznaje i rezultate istraživanja iz područja zadovoljstva učenika školom. Rad uključuje pojmovno određenje zadovoljstva školom i subjektivne dobrobiti učenika. Prikazani su rezultati dosadašnjih istraživanja, karakteristike učenika koje su povezane sa zadovoljstvom te posljedice učeničkog nezadovoljstva školom. Isto tako, rad donosi pregled svih mjernih instrumenata za ispitivanje zadovoljstva učenika školom. Na kraju se iznose preporuke za buduća istraživanja te unapređenje školske prakse.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)