Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1199602

Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom


Vidić, Tomislava
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 201-218 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 1199602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom
(How and why to measure students’ school satisfaction)

Autori
Vidić, Tomislava

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 163 (2022), 1-2; 201-218

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
zadovoljstvo školom ; subjektivna dobrobit ; učenici
(school satisfaction ; students ; subjective well-being)

Sažetak
Zadovoljstvo učenika školom definira se kao kognitivno-afektivna evaluacija zadovoljstva školskim iskustvom (Huebner, 1994). Zadovoljstvo učenika školom izuzetno je važno za kvalitetno odrastanje učenika i značajno doprinosi općem zadovoljstvu životom. Ovim se radom nastojalo predstaviti najvažnije spoznaje i rezultate istraživanja iz područja zadovoljstva učenika školom. Rad uključuje pojmovno određenje zadovoljstva školom i subjektivne dobrobiti učenika. Prikazani su rezultati dosadašnjih istraživanja, karakteristike učenika koje su povezane sa zadovoljstvom te posljedice učeničkog nezadovoljstva školom. Isto tako, rad donosi pregled svih mjernih instrumenata za ispitivanje zadovoljstva učenika školom. Na kraju se iznose preporuke za buduća istraživanja te unapređenje školske prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislava Vidić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidić, Tomislava
Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom // Napredak (Zagreb), 163 (2022), 1-2; 201-218 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Vidić, T. (2022) Kako i zašto mjeriti zadovoljstvo učenika školom. Napredak (Zagreb), 163 (1-2), 201-218.
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2022}, pages = {201-218}, keywords = {zadovoljstvo \v{s}kolom, subjektivna dobrobit, u\v{c}enici}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Kako i za\v{s}to mjeriti zadovoljstvo u\v{c}enika \v{s}kolom}, keyword = {zadovoljstvo \v{s}kolom, subjektivna dobrobit, u\v{c}enici} }
@article{article, author = {Vidi\'{c}, Tomislava}, year = {2022}, pages = {201-218}, keywords = {school satisfaction, students, subjective well-being}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {163}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {How and why to measure students’ school satisfaction}, keyword = {school satisfaction, students, subjective well-being} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font