Pregled bibliografske jedinice broj: 1199500
Biti učitelj – etičke poruke razumijevanja učiteljstva DAvorina Trstenjaka
Biti učitelj – etičke poruke razumijevanja učiteljstva DAvorina Trstenjaka // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 166-167 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1199500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Biti učitelj – etičke poruke razumijevanja učiteljstva DAvorina Trstenjaka
(Being a Teacher - Ethical Insights of Understanding Davorin Trstenjak's Teaching)
Autori
Krznar, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
/ - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 166-167
ISBN
978-953-8115-98-1
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
angažman pojedinca, etika, obrazovanje, prosvjeta
(education, engagement of an intellectual, ethics, social politics)
Sažetak
Rad nastoji osvijetili život i djelovanje učitelja, prosvjetnog radnika i intelektualca Davorina Trstenjaka (1848-1921). Poseban naglasak daje se na njegova znanja iz područja filozofije, napose etike. Rad nastoji uputiti i na mogućnost čitanja Trstenjakova djela iz bioetičkih vizura.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija