Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1199354

Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda


Krupka, Zoran; Marinić, Milena
Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (2022), 3; 433-458 doi:10.32910/ep.73.3.5 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1199354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda
(Country of Origin Attributes Integration into a Product's Brand Identity)

Autori
Krupka, Zoran ; Marinić, Milena

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 73 (2022), 3; 433-458

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
zemlja podrijetla, identitet marke, imidž zemlje
(country of origin, brand identity, country image)

Sažetak
Osnovna svrha ovog rada je istražiti razlike u stupnju integriranosti obilježja zemlje podrijetla u identitet marki proizvoda ovisno o stupnju razvijenosti zemlje podrijetla te jačini imidža koju ta zemlja ima kao zemlja podrijetla za određenu kategoriju proizvoda. Istraživanje je provedeno u dvije faze. U prvoj fazi napravljena je kontekstualna analiza integriranosti obilježja zemlje podrijetla u identitet marki proizvoda krajnje potrošnje odabranih hrvatskih i talijanskih poduzeća (ukupno 62 analizirane marke). Druga faza istraživanja obuhvaćala je kvantitativno istraživanje na 240 ispitanika pomoću visoko strukturiranog upitnika o prepoznatljivosti integriranih obilježja zemlje podrijetla u identitetu marki proizvoda. Glavni rezultati istraživanja su: a) niti u primjeru hrvatskih niti u primjeru talijanskih marki nije vidljiva sustavna integracija obilježja zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda ; b) najveća integriranost je u kategoriji hrana i piće ; c) obilježja zemlje podrijetla najviše se integriraju u naziv marke i ambalažu kao elemente marke koji su najviše vidljivi krajnjem potrošaču ; d) zemlje s jačim imidžom imaju veću razinu integracije obilježja zemlje podrijetla u identitet marki proizvoda krajnje potrošnje ; i e) ispitanici prepoznaju obilježja zemlje podrijetla integrirane u marku proizvoda. Rezultati imaju implikacije kako na mikro tako i na makro razini upravljanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Zoran Krupka (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krupka, Zoran; Marinić, Milena
Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (2022), 3; 433-458 doi:10.32910/ep.73.3.5 (recenziran, članak, znanstveni)
Krupka, Z. & Marinić, M. (2022) Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 73 (3), 433-458 doi:10.32910/ep.73.3.5.
@article{article, author = {Krupka, Zoran and Marini\'{c}, Milena}, year = {2022}, pages = {433-458}, DOI = {10.32910/ep.73.3.5}, keywords = {zemlja podrijetla, identitet marke, imid\v{z} zemlje}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.73.3.5}, volume = {73}, number = {3}, issn = {0424-7558}, title = {Integriranost elemenata zemlje podrijetla u identitet marke proizvoda}, keyword = {zemlja podrijetla, identitet marke, imid\v{z} zemlje} }
@article{article, author = {Krupka, Zoran and Marini\'{c}, Milena}, year = {2022}, pages = {433-458}, DOI = {10.32910/ep.73.3.5}, keywords = {country of origin, brand identity, country image}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, doi = {10.32910/ep.73.3.5}, volume = {73}, number = {3}, issn = {0424-7558}, title = {Country of Origin Attributes Integration into a Product's Brand Identity}, keyword = {country of origin, brand identity, country image} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font