Pregled bibliografske jedinice broj: 1199190
Primjena teorije redova čekanja na Istarskom ipsilonu
Primjena teorije redova čekanja na Istarskom ipsilonu, 2017., diplomski rad, diplomski, Pomorski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 1199190 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena teorije redova čekanja na Istarskom ipsilonu
(APPLYING THE QUEUEING THEORY ON ISTRIAN IPSILON)
Autori
Tufekčić, Romina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Pomorski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
22.09
Godina
2017
Stranica
60
Mentor
Hess, Svjetlana
Ključne riječi
istarski ipsilon, Bina Istra, teorija redova čekanja, naplatna mjesta
(Istrian ipsilon, Bina Istra, queueing theory, toll stations)
Sažetak
Cestovni promet u Hrvatskoj ali i u svijetu raste iz godine u godinu što uzrokuje veliku potrebu za izgradnjom autocesta. Istarski ipsilon sastoji se od autoceste A8 i A9 koje povezuju cijelu Istru i okolicu. Bina Istra je 1995. godine s Vladom Republike Hrvatske potpisala Ugovor o koncesiji s ciljem razvoja prometne infrastrukture u Hrvatskoj. Projekt uključuje financiranje, projektiranje, izgradnju i upravljanje cestovnom mrežom dužine 141 kilometar. U manje od deset godina od izgradnje Istarskog ipsilona promet se gotovo udvostručio jer je s modernom cestom Istra postala dostupnija. Posebna se pažnja treba posvetiti broju vozila koji prolaze kroz naplatna mjesta kako bi se moglo planirati prometnu potražnju uz primjenu teorije redova čekanja u praksi. Za analizu i ocjenu uspješnosti poslovanja na odabranim naplatnim mjestima Umag, Pula, Kanfanar i Učka korišteni su interni podaci Bina Istre o broju vozila koji su opsluženi za određeni period.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport