Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1199154

Dramski tekst u nastavi stranoga jezika


Sarić, Ana; Kovač, Mirjana Matea
Dramski tekst u nastavi stranoga jezika // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
Zagreb, 2022. str. 252-253 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1199154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramski tekst u nastavi stranoga jezika
(Play Scripts in Foreign Language Teaching)

Autori
Sarić, Ana ; Kovač, Mirjana Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / - Zagreb, 2022, 252-253

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
dramske aktivnosti ; engleski jezik ; komunikacijska kompetencija ; stavovi i samoprocjena budućih učitelja
(attitudes and self-assessment of future teachers ; communicative competence ; drama activities ; English language)

Sažetak
Komunikacijska i međukulturna kompetencija temeljne su okosnice suvremene nastave stranoga jezika, a njima se pretpostavlja ispravna i uspješna primjena jezičnih znanja u stvarnom i konkretnom kontekstu pojedine jezične zajednice. Drama kao umjetnički izričaj koji je najbliži stvarnom životu (Boudreault, 2010) pruža širok spektar kognitivnih i afektivnih prednosti te, uzimajući fizičku, mentalnu i psihološku dimenziju osobe, predstavlja cjelovit pristup učenju i poučavanju jezika. Cilj rada jest prikazati potencijal dramskoga teksta kao polazišta dramskih aktivnosti u nastavi Engleskog jezika na razini visokoga obrazovanja te njihov pozitivan utjecaj na razvoj jezičnih i izvanjezičnih kompetencija. U istraživanju sudjeluju studentice druge godine Integriranog učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu na modulu Rano učenje engleskog jezika. Dramske aktivnosti odvijaju se na nekoliko razina te uključuju stvaranje dramskog teksta kreativnim pisanjem, vježbe izgovora, naglaska i intonacije te njegovu konačnu dramatizaciju i izvedbu. Retrospektivnim anketnim upitnikom ispitani su stavovi studentica prema dramskim postupcima kao i samoprocjena pozitivnih učinaka koje imaju na razvoj jezičnih i socioemocionalnih vještina. Budući da dramsko izražavanje stvara aktivno, poticajno i kreativno okruženje koje studenti iznimno pozitivno doživljavaju i ocjenjuju, nameće se zaključak o potrebi njihova sustavnoga implementiranja u proces učenja i poučavanja stranoga jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirjana Matea Kovač (autor)

Avatar Url Ana Sarić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sarić, Ana; Kovač, Mirjana Matea
Dramski tekst u nastavi stranoga jezika // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
Zagreb, 2022. str. 252-253 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Sarić, A. & Kovač, M. (2022) Dramski tekst u nastavi stranoga jezika. U: Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević.
@article{article, author = {Sari\'{c}, Ana and Kova\v{c}, Mirjana Matea}, year = {2022}, pages = {252-253}, keywords = {dramske aktivnosti, engleski jezik, komunikacijska kompetencija, stavovi i samoprocjena budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, title = {Dramski tekst u nastavi stranoga jezika}, keyword = {dramske aktivnosti, engleski jezik, komunikacijska kompetencija, stavovi i samoprocjena budu\'{c}ih u\v{c}itelja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sari\'{c}, Ana and Kova\v{c}, Mirjana Matea}, year = {2022}, pages = {252-253}, keywords = {attitudes and self-assessment of future teachers, communicative competence, drama activities, English language}, title = {Play Scripts in Foreign Language Teaching}, keyword = {attitudes and self-assessment of future teachers, communicative competence, drama activities, English language}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font