Pregled bibliografske jedinice broj: 1199154
Dramski tekst u nastavi stranoga jezika
Dramski tekst u nastavi stranoga jezika // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
Zagreb, 2022. str. 252-253 (poster, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1199154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dramski tekst u nastavi stranoga jezika
(Play Scripts in Foreign Language Teaching)
Autori
Sarić, Ana ; Kovač, Mirjana Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
/ - Zagreb, 2022, 252-253
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dramske aktivnosti ; engleski jezik ; komunikacijska kompetencija ; stavovi i samoprocjena budućih učitelja
(attitudes and self-assessment of future teachers ; communicative competence ; drama activities ; English language)
Sažetak
Komunikacijska i međukulturna kompetencija temeljne su okosnice suvremene nastave stranoga jezika, a njima se pretpostavlja ispravna i uspješna primjena jezičnih znanja u stvarnom i konkretnom kontekstu pojedine jezične zajednice. Drama kao umjetnički izričaj koji je najbliži stvarnom životu (Boudreault, 2010) pruža širok spektar kognitivnih i afektivnih prednosti te, uzimajući fizičku, mentalnu i psihološku dimenziju osobe, predstavlja cjelovit pristup učenju i poučavanju jezika. Cilj rada jest prikazati potencijal dramskoga teksta kao polazišta dramskih aktivnosti u nastavi Engleskog jezika na razini visokoga obrazovanja te njihov pozitivan utjecaj na razvoj jezičnih i izvanjezičnih kompetencija. U istraživanju sudjeluju studentice druge godine Integriranog učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu na modulu Rano učenje engleskog jezika. Dramske aktivnosti odvijaju se na nekoliko razina te uključuju stvaranje dramskog teksta kreativnim pisanjem, vježbe izgovora, naglaska i intonacije te njegovu konačnu dramatizaciju i izvedbu. Retrospektivnim anketnim upitnikom ispitani su stavovi studentica prema dramskim postupcima kao i samoprocjena pozitivnih učinaka koje imaju na razvoj jezičnih i socioemocionalnih vještina. Budući da dramsko izražavanje stvara aktivno, poticajno i kreativno okruženje koje studenti iznimno pozitivno doživljavaju i ocjenjuju, nameće se zaključak o potrebi njihova sustavnoga implementiranja u proces učenja i poučavanja stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski