Pregled bibliografske jedinice broj: 119901
Simplified interpretation of the pacemaker potential as a tool for teaching membrane potentials
Simplified interpretation of the pacemaker potential as a tool for teaching membrane potentials // Advances in physiology education, 27 (2003), 3; 159-61 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 119901 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Simplified interpretation of the pacemaker potential as a tool for teaching membrane potentials
Autori
Kurbel, Sven
Izvornik
Advances in physiology education (1043-4046) 27
(2003), 3;
159-61
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
pacemaker potential; mebrane potentials; hyperpolarisation
Sažetak
None
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Kliničke medicinske znanosti
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
- MEDLINE
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Excerpta Medica
- Index Medicus