Pregled bibliografske jedinice broj: 1198877
Specifičnosti studentske stručne prakse studija medicine u RH
Specifičnosti studentske stručne prakse studija medicine u RH // Modeli organizacije i realizacije studentskih stručnih praksi i njihova primjenjivost u visokom obrazovanju
Split, Hrvatska, 2019. str. 47-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 1198877 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Specifičnosti studentske stručne prakse studija
medicine u RH
(Specific features of medical student practical
training in the Republic of Croatia)
Autori
Hozo, Izet ; Radić Hozo, Endica ; Nikić, Stevo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Modeli organizacije i realizacije studentskih stručnih praksi i njihova primjenjivost u visokom obrazovanju
/ - , 2019, 47-48
Skup
Modeli organizacije i realizacije studentskih stručnih praksi i njihova primjenjivost u visokom obrazovanju
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 30.08.2019. - 31.08.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
: Medicinsko obrazovanje, Stručna praksa u medicini. Medicinska profesionalnost
(medical education, practical training in medicine, medical professionalism)
Sažetak
Povećana pozornost koju je “medicinski profesionalizam” dobio u posljednje vrijeme razotkriva deficit u našem obrazovnom sustavu i ukazuje na potrebu da se uloži još mnogo posla kako bi se osigurala učinkovita nastava i procjena ove kompetencije. Zajednički napori mnogih uglednih medicinskih organizacija veliki su koraci u pravom smjeru. U literaturi se jasno vidi važnost formalnog podučavanja u uspostavljanju profesionalnog ponašanja kod studenata medicine ; neuspjeh u tom pogledu sigurno će imati nepovoljne ishode. Nadalje, postojeća literatura sugerira mnoge strategije poučavanja i alate za procjenu koji mogu pomoći u postizanju tog cilja. Međutim, mnogi nedostaci još uvijek postoje. Profesionalnost u podučavanju zahtijeva, osim jasnog jezgrovnog kurikuluma koji obuhvaća kontinuitet medicinskog obrazovanja, posebne napore u smislu prenošenja ne-kognitivnih vještina. U tom procesu igraju veliku ulogu ugledni modeli uloga. Pomaganje studentima da razmisle o stvarnim životnim susretima u sigurnom okruženju je, vjerojatno, jedno od najučinkovitijih sredstava kojima raspolažemo. U literaturi su opisane mnoge prepreke koje mogu ometati ovaj obrazovni pothvat. Negativni uzori i “skriveni kurikulum” spadaju među najugroženije i zaslužuju dodatni napor da se prevladaju.
Izvorni jezik
Hrvatski