Pregled bibliografske jedinice broj: 1198789
Uporaba izvora na stranome jeziku na stručnome i specijalističkome studiju
Uporaba izvora na stranome jeziku na stručnome i specijalističkome studiju // STOO2 Knjižica sažetaka / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 248-249 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1198789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba izvora na stranome jeziku na stručnome i
specijalističkome studiju
(Using Sources in a Foreign Language at Professional
and Specialist Studies)
Autori
Mikulec Rogić, Maja ; Cibulka, Mirjana ; Rujevčan, Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
STOO2 Knjižica sažetaka
/ Velički, Damir ; Dumančić, Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 248-249
ISBN
978-953-8115-98-1
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
literatura, stavovi, strani jezik struke
(attitudes, language for specific purposes, references)
Sažetak
Nastava stranog jezika struke na stručnom studiju predstavlja proširivanje znanja stranog jezika s naglaskom na znanja o specifičnoj terminologiji iz određenog područja. Strani jezik struke podrazumijeva znanje jezika i stručna znanja, što znači da zahtijeva suradnju nastavnika jezika i nastavnika struke. Engleski jezik je u današnje vrijeme dominantan u svim područjima ljudskog djelovanja, pa tako i u znanosti i obrazovanju. Poticaj na upotrebu stranog jezika (struke) na studiju dolazi iz nastave, same struke te osobnih potreba studenata, a stručna literatura na stranom jeziku podiže kvalitetu njihovih pisanih radova. Cilj je ovog rada ispitati upotrebu stranih izvora na preddiplomskom stručnom i specijalističkom diplomskom stručnom studiju na Veleučilištu u Karlovcu. Analizirana je literatura u 247 završnih radova na stručnom studiju te 96 radova na specijalističkom studiju. Rezultati su pokazali da su u većini radova korišteni strani izvori, većinom na engleskom jeziku, te kojim vrstama izvora se studenti služe. U drugome dijelu istraživanja upitnikom su ispitani stavovi nastavnika o upotrebi stranih izvora u nastavi te u stručnom i znanstvenom radu. Rezultate istraživanja valja promatrati i kao smjernice za podizanje kvalitete nastave, ali i suradnje nastavnika struke i nastavnika stranog jezika struke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Karlovcu