Pregled bibliografske jedinice broj: 1198776
Učenje fizike temeljeno na igrama
Učenje fizike temeljeno na igrama // Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
Hrvatska; online, 2021. str. 32-36 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1198776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje fizike temeljeno na igrama
(Game-based physics learning)
Autori
Gaurina, Marija ; Ljevnaić Ivana ; Pažanin Danka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
/ - , 2021, 32-36
Skup
XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike
Mjesto i datum
Hrvatska; online, 07.04.2021. - 08.04.2021
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
fizika ; učenje temeljeno na igrama ; nastava
(physics ; GBL ; teaching)
Sažetak
Što napraviti kako bi obrazovni sustav što bolje pratio promjene u društvu i tehnologiji? Današnje doba je digitalno i jako ga je teško zamisliti bez primjene tehnologija. Ipak, ona nije na pravi način integrirana u školski sustav. Način učenja i poučavanja nije se bitno promijenio, ali životom uz tehnologiju promijenio se način razmišljanja. Učenje temeljeno na igrama metoda je poučavanja koja uravnotežuje obrazovne materijale sa strategijama, pravilima i socijalnim aspektima igranja igre. Mnoge edukativne igre izlažu učenike ciljanim sadržajima kroz stvarne situacije i pomažu učenicima da razviju ključne životne vještine [1]. Učenje temeljeno na igrama omogućava učenicima da se na razigran i dinamičan način bave standardnim konceptima. U ovom radu prikazani su rezultati primjene jednog takvog modela u kojem su učenici osmog razreda osnovne škole primjenjivali Microsoft Minecraft Education u nastavi fizike, u temi Gibanje i sila, kao i razlike u mogućnostima izmjene informacija te različitim vrstama kognitivnih sposobnosti eksperimentalne i kontrolne skupine. Učenici u jednom razredu (eksperimentalna skupina), koristili su materijale za učenje temeljene na igri Microsoft Minecraft Education ; učenici u drugom razredu (kontrolna skupina), koristili su materijale za učenje koji se ne temelje na igrama. Rezultati su otkrili da je eksperimentalna skupina imala veću mogućnost izmjene informacija o relevantnim sadržajima što je pozitivno utjecalo na učenike eksperimentalne skupine koja je bila znatno više zainteresirana, koncentrirana i sposobna kontrolirati svoje učenje. Rezultate primjene modela poučavanja temeljimo na provedenim anketama među učenicima te rezultatima provedenog formativnog i sumativnog vrednovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika