Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1198776

Učenje fizike temeljeno na igrama


Gaurina, Marija; Ljevnaić Ivana; Pažanin Danka
Učenje fizike temeljeno na igrama // Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
Hrvatska; online, 2021. str. 32-36 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1198776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje fizike temeljeno na igrama
(Game-based physics learning)

Autori
Gaurina, Marija ; Ljevnaić Ivana ; Pažanin Danka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike / - , 2021, 32-36

Skup
XV. hrvatski simpozij o nastavi fizike

Mjesto i datum
Hrvatska; online, 07.04.2021. - 08.04.2021

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
fizika ; učenje temeljeno na igrama ; nastava
(physics ; GBL ; teaching)

Sažetak
Što napraviti kako bi obrazovni sustav što bolje pratio promjene u društvu i tehnologiji? Današnje doba je digitalno i jako ga je teško zamisliti bez primjene tehnologija. Ipak, ona nije na pravi način integrirana u školski sustav. Način učenja i poučavanja nije se bitno promijenio, ali životom uz tehnologiju promijenio se način razmišljanja. Učenje temeljeno na igrama metoda je poučavanja koja uravnotežuje obrazovne materijale sa strategijama, pravilima i socijalnim aspektima igranja igre. Mnoge edukativne igre izlažu učenike ciljanim sadržajima kroz stvarne situacije i pomažu učenicima da razviju ključne životne vještine [1]. Učenje temeljeno na igrama omogućava učenicima da se na razigran i dinamičan način bave standardnim konceptima. U ovom radu prikazani su rezultati primjene jednog takvog modela u kojem su učenici osmog razreda osnovne škole primjenjivali Microsoft Minecraft Education u nastavi fizike, u temi Gibanje i sila, kao i razlike u mogućnostima izmjene informacija te različitim vrstama kognitivnih sposobnosti eksperimentalne i kontrolne skupine. Učenici u jednom razredu (eksperimentalna skupina), koristili su materijale za učenje temeljene na igri Microsoft Minecraft Education ; učenici u drugom razredu (kontrolna skupina), koristili su materijale za učenje koji se ne temelje na igrama. Rezultati su otkrili da je eksperimentalna skupina imala veću mogućnost izmjene informacija o relevantnim sadržajima što je pozitivno utjecalo na učenike eksperimentalne skupine koja je bila znatno više zainteresirana, koncentrirana i sposobna kontrolirati svoje učenje. Rezultate primjene modela poučavanja temeljimo na provedenim anketama među učenicima te rezultatima provedenog formativnog i sumativnog vrednovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marija Gaurina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

drive.google.com

Citiraj ovu publikaciju:

Gaurina, Marija; Ljevnaić Ivana; Pažanin Danka
Učenje fizike temeljeno na igrama // Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
Hrvatska; online, 2021. str. 32-36 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Gaurina, M., Ljevnaić Ivana & Pažanin Danka (2021) Učenje fizike temeljeno na igrama. U: Zbornik radova XV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike.
@article{article, author = {Gaurina, Marija}, year = {2021}, pages = {32-36}, keywords = {fizika, u\v{c}enje temeljeno na igrama, nastava}, title = {U\v{c}enje fizike temeljeno na igrama}, keyword = {fizika, u\v{c}enje temeljeno na igrama, nastava}, publisherplace = {Hrvatska; online} }
@article{article, author = {Gaurina, Marija}, year = {2021}, pages = {32-36}, keywords = {physics, GBL, teaching}, title = {Game-based physics learning}, keyword = {physics, GBL, teaching}, publisherplace = {Hrvatska; online} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font