Pregled bibliografske jedinice broj: 119868
Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika
Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika // Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. (ur.).
Zagreb : RIjeka, 2004. str. 153-161 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 119868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga postavljanja pitanja u suvremenoj nastavi stranih jezika
(The Role of Questioning in Modern Language Teaching)
Autori
Geld, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika, zbornik Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku
/ Stolac, D., Ivanetić, N., Pritchard, B. - Zagreb : RIjeka, 2004, 153-161
Skup
Suvremena kretanja u nastavi stranih jezika XVI. SAVJETOVANJE HRVATSKOG DRUŠTVA ZA PRIMIJENJENJU LINGVISTIKU
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.05.2002. - 17.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pitanje; učenik kao središte; psihološki principi
(question; learner-centred; psychological principles)
Sažetak
Nastavnici su oduvjek postavljali pitanja na koja su mogli predvidjeti odgovore. Pitanja o kojima je ovdje riječ otvorenog su tipa i odgovor nije uvijek predvidljiv, što govori mnogo o tendenciji suvremene nastave da u središte pozornosti stavi učenika. Pokazat ćemo kako nastava može usmjeriti k ciljanom sadržaju, a u isto vrijeme vodi računa o nekim od osnovnih načela koja je čine poticajnim procesom za razvoj onih učeničkih kvaliteta koje će mu pomoći u cjeloživotnom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA