Pregled bibliografske jedinice broj: 1198563
Daske koje život znače: marketinška analiza identiteta kazališta
Daske koje život znače: marketinška analiza identiteta kazališta // Mostariensia, 25 (2021), 1-2; 187-207 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1198563 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Daske koje život znače: marketinška analiza
identiteta kazališta
(Boards that mean life: a marketing analysis of
theatre identity)
Autori
Penava Brekalo, Zvjezdana ; Jukić, Dinko
Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 25
(2021), 1-2;
187-207
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
identitet ; kazalište ; kultura ; marka ; umjetnost
(identity ; theatre ; culture ; brand ; art)
Sažetak
U radu se prikazuje, raspravlja i analizira kazalište kao kulturni, sociološki i marketinški fenomen. Kazalište je promatrano s gledišta kulturna objekta, ali i s gledišta proizvoda i usluge kao marke. Polazi se od Griswoldove teorije prema kojoj kazalište promatramo kao kulturni objekt. Raspravlja se o Colbertovu modelu kulturna proizvoda i analizira se kulturni objekt kao predmet tržišne razmjene. Kazalište smo analizirali i prikazali kao kulturni proizvod i kulturni simbol društva. Kontekst umjetnosti i kulture prikazuje se prema Kupareovu gledištu umjetnosti koji integriramo u kontekst teorije marke i izgradnje identiteta. Ciljevi su rada pružiti detaljan uvid i analizirati identitet kazališta. Za detaljnije analiziranje kazališta s marketinškoga gledišta korišten je Kapfererov model izgradnje identiteta marke. Kulturni objekt kazališta analiziran je na razini poruke i znaka. Doprinos rada očituje se u interdisciplinarnome pristupu analizi kazališta kao kulturnoga, sociološkoga i marketinškoga fenomena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Central and East European Online Library - CEEOL
- EBSCO
- Slavus