Pregled bibliografske jedinice broj: 1198446
DIGITALNI NOMADI KAO TURISTIČKI TREND
DIGITALNI NOMADI KAO TURISTIČKI TREND // Zbornik radova VII. Međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije SKEI 2022 / Gongeta, Sanja ; Nedović, Mirjana ; Stojanović, Slobodan (ur.).
Vukovar, 2022. str. 183-191 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1198446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
DIGITALNI NOMADI KAO TURISTIČKI TREND
(DIGITAL NOMADS AS A TOURIST TREND)
Autori
Malarić, Ivana ; Mrvica Mađarac, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova VII. Međunarodne znanstveno-stručne studentske konferencije SKEI 2022
/ Gongeta, Sanja ; Nedović, Mirjana ; Stojanović, Slobodan - Vukovar, 2022, 183-191
ISBN
978-953-7734-41-1
Skup
7. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2022)
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 12.05.2022. - 12.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
digitalni nomadi, „Croatia, your new office“, istraživanje
(digital nomads, „Croatia, your new office“, research)
Sažetak
Promjene u društvu koje su se dogodile pod utjecajem Covid pandemije utjecale su na turističko tržište i na radne odnose. Budući da se za neke poslove radno mjesto ne veže uz fizičko prisustvo već je moguće i raditi na daljinu odnosno putem kominikacijske tehnologije, digitalni nomadi su postali trend na turističkom tržištu. Digitalni nomadi su zaposleni ljudi koji svoj posao mogu obavljati iz različitih mjesta spajajući pritom turističko putovanje i rad, a cijeli je niz poslova koji se mogu obavljati na taj način. Digitalni nomadi traže autentične destinacije, a dobar su način za produžavanje turističke sezone. Republika Hrvatska je jedna od prvih država u EU koja je zakonski regulirala zaposlenje i boravak digitalnih nomada. Hrvatska turistička zajednica je pokrenila promotivnu kampanju „Croatia, your new office“ u kojoj se digitalnim nomadima pružaju informacije vezane za prijave i boravak u Republici Hrvatskoj. U radu se analizira pojam digitalnog nomada, promotivna kampanja „Croatia, your new office“ te se analiziraju rezultati provedenog istraživanja na 100 ispitanika o stavu ispitanika prema zaposlenju kao digitalnog nomada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Sandra Mrvica Mađarac
(autor)