Pregled bibliografske jedinice broj: 1198437
Čemu nas uči Medena zemlja (Honeyland)? - poticaj za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ciljeva i očekivanja međupredmetnih tema
Čemu nas uči Medena zemlja (Honeyland)? - poticaj za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ciljeva i očekivanja međupredmetnih tema // Kultura, nacija & diplomacija / Peternai Andrić, Kristina ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 163-178
CROSBI ID: 1198437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čemu nas uči Medena zemlja (Honeyland)? - poticaj za ostvarivanje odgojno-obrazovnih ciljeva i očekivanja međupredmetnih tema
(What Honeyland teaches us? - a way to achieve educational goals and expectations of interdisciplinary topics)
Autori
Varga, Dejan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Kultura, nacija & diplomacija
Urednik/ci
Peternai Andrić, Kristina ; Ileš, Tatjana
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2022
Raspon stranica
163-178
ISBN
978-953-314-158-9
Ključne riječi
Medena zemlja, građanski odgoj, poduzetništvo, osobni i socijalni razvoj, održivi razvoj
(Honeyland, personal and social development, sustainable development)
Sažetak
Dokumentarni film Medena zemlja (Honeyland) poetičnim prikazom problematizira odnos čovjeka i prirode i utjecaj drugoga na integritet pojedinca. U ruralnome djelu Sjeverne Makedonije Hatidže Muratova i Hussein Sam pojedinci su koji se na različite načine suočavaju s ugroženom egzistencijom, a pokušaj kršenja prirodnih zakona izravno će utjecati na njihovu zajednicu ovisnu o dostupnim resursima. Realističnost događaja i aktualnost problema podložni su analizi jer Medena zemlja sadrži u sebi značajan obrazovni potencijal koji je moguće uporabiti kao reprezentativni materijal pri ostvarivanju odgojno-obrazovnih ciljeva i očekivanja propisanih kurikulumima međupredmetnih tema Građanski odgoj i obrazovanje, Poduzetništvo, Osobni i socijalni razvoj i Održivi razvoj čiji bi koncepti trebali doprinijeti razvoju općeljudskih vrijednosti učenika i pripremiti ih za stjecanje potrebnih kompetencija za život u 21. stoljeću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti