Pregled bibliografske jedinice broj: 1198329
Simulacija oslikavanja strukturiranim svjetlom u Blenderu i kalibracija virtualnog projektora i kamere
Simulacija oslikavanja strukturiranim svjetlom u Blenderu i kalibracija virtualnog projektora i kamere, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 1198329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Simulacija oslikavanja strukturiranim svjetlom u Blenderu i kalibracija
virtualnog projektora i kamere
(Simulation of Structured Light Imaging in Blender and Calibration of Virtual
Projector and Camera)
Autori
Maglić, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
25.02
Godina
2021
Stranica
28
Mentor
Petković, Tomislav
Ključne riječi
Blender ; simuliranje oslikavanja strukturiranim svjetlom ; kalibracija kamere
(Blender ; simulation of structured light imaging ; camera calibration)
Sažetak
Blender je alat otvorenog koda koji se može koristiti za simulaciju oslikavanja strukturiranim svjetlom. U radu opisujemo kako se Blender koristi za simulaciju 3D skenera koji se sastoji od jedne kamere i od jednog projektora te kako se postavljaju parametri simulacije. Za simulirani skener provodimo postupak kalibracije skenera te rezultate kalibracije uspoređujemo s parametrima simulacije i scene koji su postavljeni izravno u Blenderu. Usporedbu provodimo kroz računanje invarijanti koje ne ovise o koordinatnom sustavu u kojem su iskazani kalibracijski parametri. Rezultat provedene usporedbe jest da je Blender moguće koristiti za preciznu simulaciju oslikavanja strukturiranim svjetlom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Projekti:
--IP-2019-04-9157 - Robusno kodiranje strukturiranog svjetla za 3D oslikavanje u teškim uvjetima (3D-CODING) (Petković, Tomislav) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Tomislav Petković
(mentor)