Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1198199

Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike


Varga, Mirna
Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2022. str. 234-247 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1198199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike
(Introducing peer assessment in an LSP course: challenges and opportunities)

Autori
Varga, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2022, 234-247

Skup
5. međunarodna konferencija Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2021. - 02.07.2021

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
akademsko pisanje ; blog ; jezik struke ; stavovi studenata ; vršnjačko vrednovanje
(academic writing ; blogs ; LSP ; peer assessment ; students’ attitudes)

Sažetak
Vršnjačko vrednovanje je metoda vrednovanja kao učenja koja može pridonijeti razvoju vještina kritičkoga mišljenja, čitanja i pisanja te potaknuti samostalnost i odgovornost za vlastito učenje. Cilj je rada predstaviti aktivnost vršnjačkoga vrednovanja popularno-znanstvenih blogova koja je provedena sa studentima preddiplomskoga studija psihologije na Filozofskome fakultetu Osijek te prikazati rezultate ankete kojom su se ispitali njihovi stavovi prema vršnjačkome vrednovanju. U radu se raspravljaju prednosti i izazovi u provođenju te metode u nastavi jezika struke te se daju preporuke koje mogu biti korisne nastavnicima u srodnome akademskom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Varga (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

unjsvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Varga, Mirna
Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2022. str. 234-247 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Varga, M. (2022) Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike. U: Kereković, S. & Bošnjak Terzić, B. (ur.)Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke.
@article{article, author = {Varga, Mirna}, year = {2022}, pages = {234-247}, keywords = {akademsko pisanje, blog, jezik struke, stavovi studenata, vr\v{s}nja\v{c}ko vrednovanje}, title = {Uvo\djenje vr\v{s}nja\v{c}koga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike}, keyword = {akademsko pisanje, blog, jezik struke, stavovi studenata, vr\v{s}nja\v{c}ko vrednovanje}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Varga, Mirna}, year = {2022}, pages = {234-247}, keywords = {academic writing, blogs, LSP, peer assessment, students’ attitudes}, title = {Introducing peer assessment in an LSP course: challenges and opportunities}, keyword = {academic writing, blogs, LSP, peer assessment, students’ attitudes}, publisher = {Udruga nastavnika jezika struke na visoko\v{s}kolskim ustanovama}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font