Pregled bibliografske jedinice broj: 1198199
Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike
Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike // Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke / Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2022. str. 234-247 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1198199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje vršnjačkoga vrednovanja u nastavu jezika struke: izazovi i prilike
(Introducing peer assessment in an LSP course: challenges and opportunities)
Autori
Varga, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 5. međunarodne konferencije Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke
/ Kereković, Snježana ; Bošnjak Terzić, Brankica - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2022, 234-247
Skup
5. međunarodna konferencija Suvremeni izazovi u poučavanju jezika struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 01.07.2021. - 02.07.2021
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akademsko pisanje ; blog ; jezik struke ; stavovi studenata ; vršnjačko vrednovanje
(academic writing ; blogs ; LSP ; peer assessment ; students’ attitudes)
Sažetak
Vršnjačko vrednovanje je metoda vrednovanja kao učenja koja može pridonijeti razvoju vještina kritičkoga mišljenja, čitanja i pisanja te potaknuti samostalnost i odgovornost za vlastito učenje. Cilj je rada predstaviti aktivnost vršnjačkoga vrednovanja popularno-znanstvenih blogova koja je provedena sa studentima preddiplomskoga studija psihologije na Filozofskome fakultetu Osijek te prikazati rezultate ankete kojom su se ispitali njihovi stavovi prema vršnjačkome vrednovanju. U radu se raspravljaju prednosti i izazovi u provođenju te metode u nastavi jezika struke te se daju preporuke koje mogu biti korisne nastavnicima u srodnome akademskom kontekstu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti