Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1198193

Andizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja


Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa
Andizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja // Kultura, nacija i diplomacija / Peternai Andrić, Kristina ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 81-98


CROSBI ID: 1198193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Andizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja
(Andizet branding of Osijek: the city of embraces and a meander that delights)

Autori
Horvat, Jasna ; Mijoč, Josipa

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kultura, nacija i diplomacija

Urednik/ci
Peternai Andrić, Kristina ; Ileš, Tatjana

Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Grad
Osijek

Godina
2022

Raspon stranica
81-98

ISBN
978-953-314-158-9

Ključne riječi
identitet, koncept, kreativna industrija, kružna kreativnost, gradski narativ
(identity, concept, creative industry, circular creativity, urban narrative)

Sažetak
Brendiranje mjesta proces je razvijanja koncepta rekonstrukcije identiteta mjesta čime se mjesto upisuje na lokalnu i globalnu kartu prepoznatljivih prostornih osobnosti. Na temelju istraženih teorijskih spoznaja kao i njihove primjene u brendiranju globalno prepoznatljivih gradova kakvima su New York, Amsterdam i drugi, istraženo je uspješno brendiranja grada na temelju kriterija za izbor gradskih atributa koji će biti dijelom gradskog narativa (izaziva osjećaje ; predstavlja građane, a ne čelnike grada ; posjeduje jasnu izjavu ; odgovara na pitanje zašto ; ikoničko je i bezvremeno ; uporabljuje jednostavne pripovjedačke mehanizme ; uključuje baštinu i viziju). U radu se pojašnjavaju projekti brendiranja grada Osijeka provedeni u okviru Instituta Andizet, a po teorijski uspostavljenim kriterijima. U završnim razmatranjima ponuđena su projektna rješenja Andizetskog brendiranja grada kojima se utvrđuju dva supostojeća koncepta: grad zagrljaj i meandar koji OSvaja. Oba navedena koncepta u sebi uključuju osječku baštinu temeljenu na povijesnim izvorima, a u ostvarenju vizije oslanjaju se na projekte kreativne industrije kao i na osječko Sveučilište čije djelatnosti doprinose brendiranju grada. U realizaciji brendiranja grada predlaže se princip kružne kreativnosti kao sustavne primjene potencijala kreativne industrije u ostvarivanju učinkovitog brendiranja grada. Place branding is a process that develops the concept of place identity reconstruction, which puts the place on the local and global map of recognisable spatial personalities. Based on theoretical knowledge as well as its application in branding of globally recognisable cities such as New York, Amsterdam and others, successful branding of the city was investigated on the basis of the criteria for choosing urban attributes that will be part of the urban narrative (evokes feelings ; represents citizens, not city leaders ; has a clear statement ; answers the question why ; is iconic and timeless ; uses simple narrative mechanisms ; includes heritage and vision). The paper explains the branding projects of the city of Osijek implemented within the Andizet Institute [1] according to theoretically established criteria. In the final considerations, project solutions to city branding by the Andizet Institute are offered, which determine two coexisting concepts: the city of embraces and a meander that delights. Both of these concepts include Osijek’s heritage based on historical sources, and in realising the vision, they rely on creative industry projects as well as on the University of Osijek whose activities contribute to city branding. In the implementation of city branding, the principle of circular creativity is proposed as a systematic application of the potential of the creative industry in achieving effective city branding.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Josipa Forjan (autor)

Avatar Url Jasna Horvat (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Jasna; Mijoč, Josipa
Andizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja // Kultura, nacija i diplomacija / Peternai Andrić, Kristina ; Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 81-98
Horvat, J. & Mijoč, J. (2022) Andizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja. U: Peternai Andrić, K. & Ileš, T. (ur.) Kultura, nacija i diplomacija. Osijek, Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, str. 81-98.
@inbook{inbook, author = {Horvat, Jasna and Mijo\v{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {81-98}, keywords = {identitet, koncept, kreativna industrija, kru\v{z}na kreativnost, gradski narativ}, isbn = {978-953-314-158-9}, title = {Andizetsko brendiranje Osijeka: grada zagrljaja i meandra koji OSvaja}, keyword = {identitet, koncept, kreativna industrija, kru\v{z}na kreativnost, gradski narativ}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Horvat, Jasna and Mijo\v{c}, Josipa}, year = {2022}, pages = {81-98}, keywords = {identity, concept, creative industry, circular creativity, urban narrative}, isbn = {978-953-314-158-9}, title = {Andizet branding of Osijek: the city of embraces and a meander that delights}, keyword = {identity, concept, creative industry, circular creativity, urban narrative}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font