Pregled bibliografske jedinice broj: 1197438
Is Learning with Virtual Technology Stimulative or Destimulative?
Is Learning with Virtual Technology Stimulative or Destimulative? // Proceedings of the 8th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, From Corporations to Social Entrepreneurs: Exploring the Different Faces of Social Innovation / Tipuric, Darko ; Cindric, Lana (ur.).
Zagreb, 2020. str. 277-287 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1197438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Is Learning with Virtual Technology Stimulative or
Destimulative?
Autori
Dragicevic Curkovic, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 8th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, From Corporations to Social Entrepreneurs: Exploring the Different Faces of Social Innovation
/ Tipuric, Darko ; Cindric, Lana - Zagreb, 2020, 277-287
Skup
8th International OFEL Conference on Governance, Management and Entrepreneurship, From Corporations to Social Entrepreneurs: Exploring the Different Faces of Social Innovation
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 17.04.2020. - 18.04.2020
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
virtual technology, education, Dubrovnik, students' perception
Sažetak
Cilj rada je prikazati rezultate primarnog istraživanja koje je provedeno na Sveučilištu u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, a odnosi se na percepciju studenata o primjeni virtualne tehnologije (VR) u procesu učenja. Za testiranje stavova studenata korišten je model Pine & Gilmore iskustveni model. Prema rezultatima primarnog istraživanja provedenog 2020. godine, metodom osobnog intervjua na uzorku od 150 studenata vidljivo je da imaju pozitivne stavove prema virtualnoj (VR) i proširenoj (AR) stvarnosti i njihovoj primjeni u obrazovanju. Nema značajne razlike u stavu između studenata u programu Erasmus + i studenata Sveučilišta u Dubrovniku. Istraživanje daje okvir za daljnje aktivnosti i planiranje temeljeno na uključenosti virtualne tehnologije u obrazovanju.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)