Pregled bibliografske jedinice broj: 1196812
Kakvog nastavnika stranog jezika treba suvremena škola?
Kakvog nastavnika stranog jezika treba suvremena škola? // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 56 (2007), 4; 535-542 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1196812 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kakvog nastavnika stranog jezika treba suvremena
škola?
(What kind of a foreing language teacher does a
modern school need?)
Autori
Braović Plavša, Mira ; Bojčić, Ivana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 56
(2007), 4;
535-542
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
jezična putovnica, razvojni put, samovrednovanje, standardi, teoretsko znanja
(theoretical knowledge, language portfolio, self-evaluation, standards, developing process)
Sažetak
Primjenom znanja o metodici i jeziku u razredu, nastavnik stranoga jezika razvija se i usavršava vlastitu strategiju te načine rada, tako da od "nastavnika početnika" nastaje "iskusni nastavnik". Polažeći kroz vlastiti razvojni proces, on7ona se uči i samovrednovanju, što potiče stalno usavršavanje. Trajno obrazovanje nastavnika na različitim razinama zato je ključno u suvremenoj nastavi stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija