Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1196591

Utjecaj glazbenoga obrazovanja na socijalno- emocionalni razvoj djeteta


Nikolić, Lidija; Ruškan, Sanja
Utjecaj glazbenoga obrazovanja na socijalno- emocionalni razvoj djeteta // Diacovensia: teološki prilozi, 30 (2022), 1; 129-149 doi:10.31823/d.30.1.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1196591 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj glazbenoga obrazovanja na socijalno- emocionalni razvoj djeteta
(Impact of music education on the social and emotional development of the child)

Autori
Nikolić, Lidija ; Ruškan, Sanja

Izvornik
Diacovensia: teološki prilozi (1330-2655) 30 (2022), 1; 129-149

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
agresivno ponašanje, empatija ; glazbeno obrazovanje ; samopoštovanje ; samoregulacija ; skupno muziciranje ; socijalno-emocionalne kompetencije ; socijalno-emocionalni razvoj ; prosocijalno ponašanje
(aggressive behavior ; empathy ; music education ; self-esteem ; self-regulation ; group music-making ; social-emotional competencies ; socio-emotional development ; prosocial behavior)

Sažetak
U radu se iznosi pregled istraživanja učinaka glazbenoga obrazovanja na socijalno-emocionalni razvoj djece predškolske i rane školske dobi. Na temelju dosadašnjih istraživanja iznose se spoznaje o prirodi veze između glazbenoga obrazovanja i socijalno-emocionalnoga razvoja. Analiza 15 empirijskih istraživanja pokazala je kako uključenost djece u grupne oblike glazbenoga obrazovanja pozitivno utječe na njihov socijalno- emocionalni razvoj. Međutim različite metodologije provedenih istraživanja otežavaju objašnjavanje rezultata te indukciju zaključaka u odnosu na oblik glazbenoga obrazovanja, kao i na socijalno- emocionalne učinke koji su zabilježeni u pojedinim istraživanjima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Nikolić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Nikolić, Lidija; Ruškan, Sanja
Utjecaj glazbenoga obrazovanja na socijalno- emocionalni razvoj djeteta // Diacovensia: teološki prilozi, 30 (2022), 1; 129-149 doi:10.31823/d.30.1.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Nikolić, L. & Ruškan, S. (2022) Utjecaj glazbenoga obrazovanja na socijalno- emocionalni razvoj djeteta. Diacovensia: teološki prilozi, 30 (1), 129-149 doi:10.31823/d.30.1.7.
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, Lidija and Ru\v{s}kan, Sanja}, year = {2022}, pages = {129-149}, DOI = {10.31823/d.30.1.7}, keywords = {agresivno pona\v{s}anje, empatija, glazbeno obrazovanje, samopo\v{s}tovanje, samoregulacija, skupno muziciranje, socijalno-emocionalne kompetencije, socijalno-emocionalni razvoj, prosocijalno pona\v{s}anje}, journal = {Diacovensia: teolo\v{s}ki prilozi}, doi = {10.31823/d.30.1.7}, volume = {30}, number = {1}, issn = {1330-2655}, title = {Utjecaj glazbenoga obrazovanja na socijalno- emocionalni razvoj djeteta}, keyword = {agresivno pona\v{s}anje, empatija, glazbeno obrazovanje, samopo\v{s}tovanje, samoregulacija, skupno muziciranje, socijalno-emocionalne kompetencije, socijalno-emocionalni razvoj, prosocijalno pona\v{s}anje} }
@article{article, author = {Nikoli\'{c}, Lidija and Ru\v{s}kan, Sanja}, year = {2022}, pages = {129-149}, DOI = {10.31823/d.30.1.7}, keywords = {aggressive behavior, empathy, music education, self-esteem, self-regulation, group music-making, social-emotional competencies, socio-emotional development, prosocial behavior}, journal = {Diacovensia: teolo\v{s}ki prilozi}, doi = {10.31823/d.30.1.7}, volume = {30}, number = {1}, issn = {1330-2655}, title = {Impact of music education on the social and emotional development of the child}, keyword = {aggressive behavior, empathy, music education, self-esteem, self-regulation, group music-making, social-emotional competencies, socio-emotional development, prosocial behavior} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font