Pregled bibliografske jedinice broj: 1196510
Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama
Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 103-104 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 1196510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama
(Shadow theater in the function of development of children with disabilities)
Autori
Krampač-Grljušić, Aleksandra ; Mihanović, Vesna ; Brust Nemet, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka
/ Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022, 103-104
ISBN
978-953-8371-02-8
Skup
International Conference Didactic Challenges 4: Futures Studies in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 26.05.2022. - 27.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
floortime pristup, kazalište sjena, (re)habilitacija djece s teškoćama
(floortime approach, shadow theater, (re)habilitation of children with disabilities)
Sažetak
Rad predstavlja teorijski okvir koji podržava tumačenje uloge kazališta sjena u (re)habilitaciji djece s teškoćama. Sudjelovanje djece u kazalištu sjena može pozitivno utjecati na razvoj socijalne kompetencije djece, posebice na djetetove komunikacijske vještine, ali i na razvoj govora. Posebno se želi istaknuti spoznaja kako razvojna razina govora ovisi o razini formiranih finih pokreta prstiju ruku. Kazalište sjena uz floortime pristup, popraćeno pokretima prstiju, ruku i tijela, pruža dobru stimulaciju za razvoj govora, a pri tome utječe i na cjelovit razvoj djeteta. Floortime pristup omogućava djeci istraživanje emocija u sigurnom okruženju, kreativno razmišljanje, rješavanje problema i skretanje pozornosti na suptilne nijanse neverbalne komunikacije. Iskustva su stečena kazalištem sjena uz prakticiranje floortime pristupa korisna za svu djecu, a posebice za onu koja imaju teškoće. Floortime pristup i kazalište sjena samo su jedan od pristupa i alata za uspješan proces (re)habilitacije, a time i inkluzije djece s teškoćama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek