Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1196339

PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU


Ilić, Anja
PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb


CROSBI ID: 1196339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU
(APPLICATION OF MARKETING STRATEGIES IN DIFFERENT CULTURES IN THE GLOBAL MARKET)

Autori
Ilić, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje

Mjesto
Zagreb

Datum
27.04

Godina
2022

Stranica
44

Mentor
Guzovski, Marina

Ključne riječi
marketing strategije, globalno poslovanje, kulturne razlike
(marketing strategies, global business, cultural differences)

Sažetak
Rad obrađuje marketinške strategije među kulturama, naglašava razlike i zašto su one važne u svrhu prikazivanja važnih kulturoloških čimbenika koji se ne smiju ignorirati ako se poduzeće želi proširiti na globalno tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ilić, Anja
PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
Ilić, A. (2022) 'PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU', diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ili\'{c}, Anja}, year = {2022}, pages = {44}, keywords = {marketing strategije, globalno poslovanje, kulturne razlike}, title = {PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLI\v{C}ITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TR\v{Z}I\v{S}TU}, keyword = {marketing strategije, globalno poslovanje, kulturne razlike}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ili\'{c}, Anja}, year = {2022}, pages = {44}, keywords = {marketing strategies, global business, cultural differences}, title = {APPLICATION OF MARKETING STRATEGIES IN DIFFERENT CULTURES IN THE GLOBAL MARKET}, keyword = {marketing strategies, global business, cultural differences}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font