Pregled bibliografske jedinice broj: 1196339
PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU
PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
CROSBI ID: 1196339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA
NA GLOBALNOM TRŽIŠTU
(APPLICATION OF MARKETING STRATEGIES IN DIFFERENT
CULTURES IN THE GLOBAL MARKET)
Autori
Ilić, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje
Mjesto
Zagreb
Datum
27.04
Godina
2022
Stranica
44
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
marketing strategije, globalno poslovanje, kulturne razlike
(marketing strategies, global business, cultural differences)
Sažetak
Rad obrađuje marketinške strategije među kulturama, naglašava razlike i zašto su one važne u svrhu prikazivanja važnih kulturoloških čimbenika koji se ne smiju ignorirati ako se poduzeće želi proširiti na globalno tržište.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija