Pregled bibliografske jedinice broj: 1196299
Hrvatski kao drugi jezik – prilike i izazovi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Hrvatski kao drugi jezik – prilike i izazovi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Međužupanijski stručni skup Uloga odgojitelja u prevenciji rizika socijalne isključenosti djece
Osijek, Hrvatska, 2022. str. 1-1 (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 1196299 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hrvatski kao drugi jezik – prilike i izazovi
u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
(Croatian as L2 - opportunities and challenges in
early childhood education)
Autori
Cvikić, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Međužupanijski stručni skup Uloga odgojitelja u prevenciji rizika socijalne isključenosti djece
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
hrvatski kao ini jezik, djeca u nepovoljnom položaju, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(Croatian as L2, disadvantaged children, early childhood education)
Sažetak
U prvome se dijelu rada raspravlja o ulogama jezika u sustavu ranog i predškolskoga odgoja i obrazovanja, s posebnim naglaskom na uloge koje jezik ima u životu djeteta (medij samoostvarenja, učenja i socijalne interakcije). Navedene se uloge jezika promatraju iz perspektive djeteta koje je inojezični govornik te se navode principi jezičnoga osnaživanja navedene skupine djece unutar sustava RPOO-a.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-IP-2019-04-2011 - Modeli odgovora na odgojno-obrazovne potrebe djece izložene riziku socijalne isključenosti u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja (MORENEC) (Bouillet, Dejana, HRZZ - 2019-04) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Lidija Cvikić
(autor)