Pregled bibliografske jedinice broj: 1196214
Analiza potreba u tečajevima općeg engleskog jezika
Analiza potreba u tečajevima općeg engleskog jezika // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 453-464 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 1196214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza potreba u tečajevima općeg engleskog jezika
(NEED ANALYSIS IN GENERAL ENGLISH LANGUAGE COURSES)
Autori
Braović Plavša, Mira ; Bojčić, Ivana
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63
(2014), 3;
453-464
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastavne metode, nastavni program, izrada programa
(course curriculum, course methodology, course content)
Sažetak
Programi općeg engleskog kao stranog jezika trebali bi biti sastavljeni tako da zadovoljavaju potrebe svih polaznika i na takav način olakšavaju sam proces učenja. U radu se raspravlja o ulozi analize potreba u osmišljavanju tečaja općeg engleskog jezika kao i o načinu na koji dobivene informacije utječu na izradu programa samog tečaja. Istraživanje je provedeno na 56-ero ispitanika, polaznika dviju grupa razine B1 i dviju razina B2, koji su pohađali tečaj općeg engleskog jezika. Pitanja su bila zatvorenog tipa, a prvi dio upitnika istraživao je potrebu polaznika za učenjem engleskog kao stranog jezika kao i situacije u kojima se namjeravaju služiti njime, dok se drugi bavio poželjnim sadržajem i omiljenim oblicima rada. Istraživanje je pokazalo da je na temelju dobivenih podataka moguće oblikovati program i prilagoditi nastavne metode kojima se služimo u svrhu boljeg i uspješnijeg procesa učenja stranog jezika
Izvorni jezik
Hrvatski