Pregled bibliografske jedinice broj: 1196191
Digitalne kompetencije nastavnika glazbenih škola u Republici Hrvatskoj
Digitalne kompetencije nastavnika glazbenih škola u Republici Hrvatskoj // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario ; Kolar Billege, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1196191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalne kompetencije nastavnika glazbenih škola u Republici
Hrvatskoj
(Digital Competencies of Music School Teachers in the Republic of
Croatia)
Autori
Mičija Palić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2. Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević
/ Velički, Damir ; Dumančić, Mario ; Kolar Billege, Martina - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022
ISBN
978-953-8115-98-1
Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
DigCompEdu ; glazba ; glazbeno-obrazovni sustav ; informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT) ; nastavnici
(DigCompEdu ; information and communication technology (ICT) ; music ; music education system ; teachers)
Sažetak
Dionici glazbeno-obrazovnog sustava u proteklom su razdoblju u značajnoj mjeri upućeni na korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u nastavi glazbe, a preduvjet tome zapravo je posjedovanje i unapređivanje tzv. digitalnih kompetencija. Stoga je cilj ovoga rada determinirati razinu digitalnih kompetencija nastavnika glazbenih škola u Republici Hrvatskoj uzimajući kao polazište Europski okvir digitalnih kompetencija za obrazovatelje (DigCompEdu) i Okvir za digitalnu kompetenciju korisnika u školi: učitelja/nastavnika i stručnih suradnika, ravnatelja i administrativnoga osoblja koji je nastao u okviru projekta e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola. Za potrebe ovoga istraživanja kreiran je upitnik u okviru kojega su nastavnici glazbenih škola (N=141) procijenili svoje digitalne kompetencije u pet kategorija: informacijska i podatkovna pismenost, komunikacija i suradnja, kreiranje sadržaja, sigurnost te rješavanje problema. Rezultati su pokazali da se većina nastavnika smatra tzv. samostalnim korisnicima, ali zamijećena je i nužnost daljnje edukacije i usavršavanja njihovih digitalnih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)