Pregled bibliografske jedinice broj: 1196170
Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike
Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1196170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike
(Visual identity of natural cosmetics manufacturer)
Autori
Jazidžija, Anamarija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2021
Stranica
37
Mentor
Dolić, Jurica
Ključne riječi
vizualni identitet, prirodna kozmetika, logotip, robna marka
(visual identity, natural cosmetics, logotype, brand)
Sažetak
Vizualni identitet jedan je od ključnih elemenata svake robne marke. Treba dočaravati vrijednosti robne marke i predstaviti ju na tržištu. Vizualni identitet ima mnogo stavki koje se procesom dizajna poput malih kockica slažu u veliku sliku koja je odraz robne marke. Robne marke prirodne kozmetike zahtijevaju vizualni identitet koji će prenijeti poruku ciljanoj publici o prirodnosti proizvoda i važnosti korištenja prirodnih proizvoda za ljudsko zdravlje. Tržište prirodne kozmetike svakim danom raste jer sve više potrošača želi živjeti prirodnim načinom života koji se promovira u medijima. U radu se analizira tržište prirodne kozmetike, potrebe proizvoda i definira što podrazumijeva vizualni identitet kozmetičkih proizvoda te njegove elemente. Drugi dio rada prikazuje proces dizajna vizualnog identiteta za proizvođače prirodne kozmetike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija