Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1196170

Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike


Jazidžija, Anamarija
Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1196170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike
(Visual identity of natural cosmetics manufacturer)

Autori
Jazidžija, Anamarija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
16.09

Godina
2021

Stranica
37

Mentor
Dolić, Jurica

Ključne riječi
vizualni identitet, prirodna kozmetika, logotip, robna marka
(visual identity, natural cosmetics, logotype, brand)

Sažetak
Vizualni identitet jedan je od ključnih elemenata svake robne marke. Treba dočaravati vrijednosti robne marke i predstaviti ju na tržištu. Vizualni identitet ima mnogo stavki koje se procesom dizajna poput malih kockica slažu u veliku sliku koja je odraz robne marke. Robne marke prirodne kozmetike zahtijevaju vizualni identitet koji će prenijeti poruku ciljanoj publici o prirodnosti proizvoda i važnosti korištenja prirodnih proizvoda za ljudsko zdravlje. Tržište prirodne kozmetike svakim danom raste jer sve više potrošača želi živjeti prirodnim načinom života koji se promovira u medijima. U radu se analizira tržište prirodne kozmetike, potrebe proizvoda i definira što podrazumijeva vizualni identitet kozmetičkih proizvoda te njegove elemente. Drugi dio rada prikazuje proces dizajna vizualnog identiteta za proizvođače prirodne kozmetike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Dolić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jazidžija, Anamarija
Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike, 2021., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Jazidžija, A. (2021) 'Vizualni identitet proizvođača prirodne kozmetike', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jazid\v{z}ija, Anamarija}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {vizualni identitet, prirodna kozmetika, logotip, robna marka}, title = {Vizualni identitet proizvo\dja\v{c}a prirodne kozmetike}, keyword = {vizualni identitet, prirodna kozmetika, logotip, robna marka}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jazid\v{z}ija, Anamarija}, year = {2021}, pages = {37}, keywords = {visual identity, natural cosmetics, logotype, brand}, title = {Visual identity of natural cosmetics manufacturer}, keyword = {visual identity, natural cosmetics, logotype, brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font