Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1195982

Međupredmetne teme u osnovnoj i srednjoj školi Pišem i pričam ti priču - jedan od načina kreativne izvedbe


Brebrić, Zdenka
Međupredmetne teme u osnovnoj i srednjoj školi Pišem i pričam ti priču - jedan od načina kreativne izvedbe // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević /Contemporary themes in Education – CTE2- In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević- / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 186-187 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 1195982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Međupredmetne teme u osnovnoj i srednjoj školi Pišem i pričam ti priču - jedan od načina kreativne izvedbe
(Intersubject themes in primary and secondary education Writting and storytelling - an approach to creative performance)

Autori
Brebrić, Zdenka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević /Contemporary themes in Education – CTE2- In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević- / Velički, Damir ; Dumančić, Mario - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022, 186-187

ISBN
978-953-8115-98-1

Skup
2. međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju (STOO 2)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 20.05.2022. - 21.05.2022

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Digitalne priče ; Edukativne priče ; Pripovijedanje ; Učenik ; Učitelj
(digital stories ; educational stories ; storytelling ; student ; teacher)

Sažetak
U dokumentima „Škole za život“ piše da se međupredmetne teme odnose na općeljudske vrijednosti i kompetencije za život u 21. stoljeću i da su svakodnevno prisutne u odgojno-obrazovnom radu cjelokupne obrazovne vertikale. Prvi je cilj ovog rada saznati mišljenja učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola o kurikulima međupredmetnih tema, njihovoj provedbi i procjeni potrebne potpore. Da se realizacija ne bi svela na puku formalnost bilježenja poveznica za propisani kurikul uz pojedini nastavni predmet, rezultati pokazuju da je učiteljima i nastavnicima neophodna potpora, kako u sadržajnom i motivacijskom smislu, tako i u samoj provedbi. Ulogu takve potpore mogu odigrati ciljane autorske priče koje se mogu koristiti pripovijedanjem tradicionalnim i digitalnim načinom. Drugi je cilj istražiti iskustva djece osnovnoškolske dobi u vezi s pripovijedanjem ciljanih priča u okviru provođenja međupredmetnih tema. Rezultati pokazuju da učenici rado slušaju priče uz koje se identificiraju s vršnjacima iz priče, analiziraju probleme i anticipiraju rješenja. Treći je cilj istražiti važnosti potpore učiteljima putem pripovijedanja kao metode ostvarivanja odgojno- obrazovnih očekivanja u međupredmetnim temama te njihove procjene prednosti digitalnog pripovijedanja u odnosu na tradicionalno pripovijedanje. Rezultati pokazuju da je takva potpora značajna uz navedene prednosti pripovijedanja ciljanih priča u oba oblika (npr. prilagodba specifičnostima pojedinog razrednog odjela, uzrastu učenika) uz naglasak da digitalno pripovijedanje ima prednost jer se može koristiti višekratno, bez fizičkog prisustva pripovjedača, skupno u školi i individualno kod kuće.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zdenka Brebrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Brebrić, Zdenka
Međupredmetne teme u osnovnoj i srednjoj školi Pišem i pričam ti priču - jedan od načina kreativne izvedbe // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević /Contemporary themes in Education – CTE2- In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević- / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 186-187 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Brebrić, Z. (2022) Međupredmetne teme u osnovnoj i srednjoj školi Pišem i pričam ti priču - jedan od načina kreativne izvedbe. U: Velički, D. & Dumančić, M. (ur.)Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević /Contemporary themes in Education – CTE2- In memoriam Professor Emeritus Milan Matijević-.
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Zdenka}, year = {2022}, pages = {186-187}, keywords = {Digitalne pri\v{c}e, Edukativne pri\v{c}e, Pripovijedanje, U\v{c}enik, U\v{c}itelj}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Me\djupredmetne teme u osnovnoj i srednjoj \v{s}koli Pi\v{s}em i pri\v{c}am ti pri\v{c}u - jedan od na\v{c}ina kreativne izvedbe}, keyword = {Digitalne pri\v{c}e, Edukativne pri\v{c}e, Pripovijedanje, U\v{c}enik, U\v{c}itelj}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brebri\'{c}, Zdenka}, year = {2022}, pages = {186-187}, keywords = {digital stories, educational stories, storytelling, student, teacher}, isbn = {978-953-8115-98-1}, title = {Intersubject themes in primary and secondary education Writting and storytelling - an approach to creative performance}, keyword = {digital stories, educational stories, storytelling, student, teacher}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font