Pregled bibliografske jedinice broj: 1195854
Redizajn vizualnog identiteta Zmajske pivovare
Redizajn vizualnog identiteta Zmajske pivovare, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1195854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redizajn vizualnog identiteta Zmajske pivovare
(Redesign of the visual identity of Zmajska pivovara)
Autori
BAran, Andrea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2020
Stranica
38
Mentor
Dolić, Jurica
Ključne riječi
vizualni identitet, redizajn, kraft pivovara
(visual identity, redesign, craft brewery)
Sažetak
Rastućom ponudom i potražnjom na tržištu kraft piva raste i potreba za izdvajanjem među konkurencijom kreiranjem originalne ambalaže. Definiranjem potreba dizajna vizualnog identiteta etikete kraft piva te primjenom strukturiranog procesa dizajna cilj ovog rada bio je, unatoč funkcionalnom i prepoznatljivom identitetu na tržištu, ponuditi rješenje koje će bolje komunicirati vrijednost samog proizvoda, te modernizirati i osvježiti postojeći vizual. Analizom popularnih svjetskih i hrvatskih kraft pivovara te istraživanjem percepcije postojeće ambalaže nekih od najvećih hrvatskih konkurenata, ustanovljene su vrijednosti koje su komunikacijska osnova novog vizualnog identiteta Zmajske pivovare. Formuliranjem trenutnih potreba komunikacije Zmajske pivovare i njihovom integracijom u novi identitet te istraživanjem ponuđenih rješenja, odabrano je rješenje koje se najbolje podudara sa željama i potrebama potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija