Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1195852

Oblikovanje vizualne interakcije između proizvoda i ambalaže


Mikolić, Anja
Oblikovanje vizualne interakcije između proizvoda i ambalaže, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1195852 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oblikovanje vizualne interakcije između proizvoda i ambalaže
(Designing the visual interaction between the product and the packaging)

Autori
Mikolić, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2020

Stranica
66

Mentor
Dolić, Jurica

Ključne riječi
vizualna interakcija, proizvod, ambalaža, korisničko iskustvo, afektivna dimenzija
(visual interaction, product, packaging, user experience, affective side)

Sažetak
U radu se obrađuje vizualna interakcija proizvoda i ambalaže, njezin utjecaj na interakciju korisnika s ambalažom te afektivno djelovanje na korisnika. Ambalaža, kao prvi kontakt korisnika s proizvodom, postaje dio njegovog iskustva. Stoga, dizajner kod njenog oblikovanja, uz potrebu diferenciranja i isticanja među konkurencijom, treba voditi računa i o interakciji korisnika s proizvodom. Korisničko iskustvo postaje središte procesa dizajna, a kako bi se proizvod i ambalaža što bolje uklopili u život korisnika, definiraju se mogući scenariji upotrebe, željene asocijacije, stavovi i percepcija, korištenje te odlaganje. Time afektivna dimenzija ambalaže postaje bitan aspekt koji je potrebno ispitati. Pristup oblikovanju ambalaže kojim se ostvaruje vizualna interakcija proizvoda i ambalaže, na kreativan i inovativan način može stvoriti novi konotacijski kontekst, prezentirati priču robne marke ili komunicirati njene vrijednosti te tako stvoriti dodatnu vrijednost proizvoda koja može biti važan faktor u povezivanju s korisnikom te njegovoj krajnjoj odluci o kupnji. U radu se analiziraju postojeći primjeri interaktivne ambalaže, na osnovu čega se izrađuju različiti prototipovi ambalaže za potrebe istraživanja. Ispituje se utjecaj razine i vrste interakcije proizvoda i ambalaže na preferenciju te percepciju kvalitete. Dobivenim rezultatima definiraju se preferencija interakcije proizvoda i ambalaže kod ispitanog proizvoda te se određuju daljnja primjena i mogućnosti na tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Dolić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mikolić, Anja
Oblikovanje vizualne interakcije između proizvoda i ambalaže, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Mikolić, A. (2020) 'Oblikovanje vizualne interakcije između proizvoda i ambalaže', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikoli\'{c}, Anja}, year = {2020}, pages = {66}, keywords = {vizualna interakcija, proizvod, ambala\v{z}a, korisni\v{c}ko iskustvo, afektivna dimenzija}, title = {Oblikovanje vizualne interakcije izme\dju proizvoda i ambala\v{z}e}, keyword = {vizualna interakcija, proizvod, ambala\v{z}a, korisni\v{c}ko iskustvo, afektivna dimenzija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mikoli\'{c}, Anja}, year = {2020}, pages = {66}, keywords = {visual interaction, product, packaging, user experience, affective side}, title = {Designing the visual interaction between the product and the packaging}, keyword = {visual interaction, product, packaging, user experience, affective side}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font