Pregled bibliografske jedinice broj: 1195849
Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca
Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske čokolade na percepciju kupaca, 2020., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 1195849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj vizualnog oblikovanja ambalaže organske
čokolade na percepciju kupaca
(Influence of visual design of organic chocolate
packaging on customer perception)
Autori
Čmelik, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2020
Stranica
72
Mentor
Dolić, Jurica
Ključne riječi
Dizajn ambalaže, vizualna percepcija, komunikacija, stav potrošača
(Packaging design, visual perception, communication, consumer attitude)
Sažetak
Dizajn ambalaže uključuje mnoge značajke koje daju cjelovitu sliku o proizvodu. On čini povezanost oblika, strukture, materijala, boja, slika, tipografije i regulatornih informacija s pomoćnim elementima dizajna kako bi proizvod bio prikladan za tržište. Ambalaža proizvoda ne komunicira samo kroz izgled, već kroz cjelokupno iskustvo interakcije. U tom kontekstu posebna pozornost posvećuje se organskim proizvodima. Tema ovog rada je istražiti značajke vizualnog oblikovanja ambalaže čokolade koja je dobivena organskom proizvodnjom. Organska čokolada razvila se iz trenda u uobičajeni, visoko poželjan proizvod. Povećani interes potrošača za organske proizvode otvara brojne mogućnosti konditorskoj industriji. Udio organskih proizvoda, kako od etabliranih robnih marki tako i neovisnih proizvođača, u stalnom je porastu te kupci mogu pronaći široki asortiman na policama. Komunikacijski zadatak ambalaže je dostaviti adekvatnu poruku kako bi se zadovoljile potrebe kupaca i emocionalne želje. Kako bi postigli komunikacijske ciljeve i zadatke, učinkovito optimizirali potencijal ambalaže, tvrtke i proizvođači robe široke potrošnje trebaju uzeti u obzir percepciju potrošača na ambalažu koju proizvode, te prilagoditi dizajn preferencijama potrošača. U radu se istražuje utjecaj grafičkih elemenata na percepciju organskih proizvoda kako bi se pravilno dizajnirala ambalaža proizvoda i postigao željeni položaj u svijesti potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija