Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1195841

Utjecaj značajki oblikovanja ambalaže na percepciju konditorskih proizvoda


Petrić, Melita
Utjecaj značajki oblikovanja ambalaže na percepciju konditorskih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1195841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj značajki oblikovanja ambalaže na percepciju konditorskih proizvoda
(Influence of packaging design features on the perception of confectionery products)

Autori
Petrić, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2019

Stranica
72

Mentor
Dolić, Jurica

Ključne riječi
dizajn ambalaže, percepcija boja, percepcija geometrijskih oblika, odluka o kupnji
(packaging design, perception of colour, perception of geometric shapes, buying decision)

Sažetak
Ambalaža je, osim svoje osnovne funkcije - zaštite proizvoda, vrlo snažan element povezivanja potrošača sa samim proizvodom i robnom markom. Ona u prvom redu prodaje i prezentira proizvod, utječe na donošenje odluka i ima zadatak jasno komunicirati ono što sami proizvod jest. Grafički elementi na ambalaži dizajnirani su da komuniciraju s potrošačima. U ovom radu istražuje se ambalaža kao sredstvokomunikacije koje utječe na stavove i ponašanja potrošača. Cilj ovog istraživanja je pokazati utjecaj različitih elemenata dizajna ambalažnih proizvoda za konditorskuindustriju na korisnikovu percepciju o karakteristikama i sadržaju proizvoda. Dokazano je da pojedini aspekti ambalaže, poput oblika i boja, mogu kod potrošača stvoriti određene asocijacije o samom proizvodu. Jednako tako asocijacije se razlikuju prema vrsti proizvoda, stoga ovo shvaćanje percepcije može pridonijeti boljoj komunikaciji, a interakcija između pojedinih varijabli doprinijeti boljoj procjeni prilikom dizajniranja ambalaže. Razumijevanjem ovih utjecaja moguće je povezati vizualnu prezentaciju proizvoda putem ambalaže, s očekivanjima potrošača te biti okidač za donošenje odluke o kupnji. Ovim radom dokazano je da jednostavne grafičke forme i boje utječu na percepciju okusa kod ambalaže čokolade. Također mogu utjecati i na druge kvalitete kao što su aroma, struktura, kaloričnost, prozračnost i drugo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Dolić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petrić, Melita
Utjecaj značajki oblikovanja ambalaže na percepciju konditorskih proizvoda, 2019., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Petrić, M. (2019) 'Utjecaj značajki oblikovanja ambalaže na percepciju konditorskih proizvoda', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petri\'{c}, Melita}, year = {2019}, pages = {72}, keywords = {dizajn ambala\v{z}e, percepcija boja, percepcija geometrijskih oblika, odluka o kupnji}, title = {Utjecaj zna\v{c}ajki oblikovanja ambala\v{z}e na percepciju konditorskih proizvoda}, keyword = {dizajn ambala\v{z}e, percepcija boja, percepcija geometrijskih oblika, odluka o kupnji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petri\'{c}, Melita}, year = {2019}, pages = {72}, keywords = {packaging design, perception of colour, perception of geometric shapes, buying decision}, title = {Influence of packaging design features on the perception of confectionery products}, keyword = {packaging design, perception of colour, perception of geometric shapes, buying decision}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font